MMI resultater 2024

Så er der kommer svar på MMI i år.

Hvad har folk fået??

Kan lige starte. Har fået 17/28 point, så jeg kommer nok ikk ind i år.

15 det gik heller ikke så godt da jeg var derinde. Øv øv øv

jeg har fået 20/28 point

Jeg har fået 18 point ud af 28, regner heller ikke med at komme ind :confused: - Tænker ikke det er nok

Jeg fik 22/28. Jeg krydser fingre for at det er nok. Er der nogle der har en ide om hvad grænsescore kommer til at ligge omkring i år?

Jeg fik 19 point. Mon det er nok?:face_with_peeking_eye:

Tænker det er nok. I forhold til årene før, hvis man skulle komme videre fra MMI’en, så skulle man have ca. 4.5 point i hver stand.

1 Synes om

Kan man stadig regne med det, eftersom at der jo var færre stande i år? Er klar over at de 4,5 er et snit, men tænker om dem der voterer måske har været mere emsige de sidste år, da der har været flere point at hente?

Jeg har kigget på de tidligere års optagelsestendenser, og det ser ud til, at man i de sværeste år skulle have omkring 63,8% af de samlede point for at komme ind, mens det i de lettere år kun krævede 51%. Med dine 18 ud af 28 point, som giver 64,28%, vil jeg mene, at du faktisk har ret gode chancer.

Jeg gætter på en 17-18 stykker, men det er godt nok nervepirrende😬

Jeg kan godt se, hvad du mener. Min tvivl ligger måske i, at det virker til, at der er flere inviteret til MMI det her år, end de andre. Det betyder så, at gennemsnittet måske ville blive lidt højere, da der er flere der kæmper om pladserne. Igen, er det hele jo bare gætteri, så alt må jo tages med et gram salt.

I er alle mega seje! Både at I er nået til MMI og at I deler jeres resultater herinde. Flot gået!
Til de af jer der kommer igennem nåleøjet; Stort Tillykke! :clap:
Til de af jer der ikke helt fik nok point denne gang; fat mod! I er ikke de eneste der har fået lov at prøve MCQ og/eller MMI mere end en gang. Mange oplever at forbedre sig betydeligt i 2. forsøg fordi man ved hvad der venter :blush:

Dbh.
KmK

2 Synes om

Jeg fik kun 16/28pt… hvilket undrer mig da jeg faktisk følte at det gik ret godt.

Hvordan var jeres fornemmelse af egen præstation?

Jeg har dog lige afsluttet mine sidste eksamener og ender på et snit på 11, så jeg håber at jeg så kan få en kvote 1-plads

Har ku læse mig til, at der de tidligere år har været 300 deltagere, hvor der i år var 400. Så hvis man regner ud hvor mange procent man skal have i point sammenlignet med de sidste år, mens der samtidig er taget højde for stigningen af deltagere, skal man have 73% hvilket svarer til 21 point rundt regnet. Det er regnet ud fra det år hvor man skulle have 63,8%

22 point her så krydser fingre. Jeg kom til at tænke på at der er mange af de 400 inviterede der har søgt ind på andre universiteter som de har prioriteret højere og en del også har snittet til kvote 1. Bør det ikke give bedre odds?

Det tror jeg ikke, da det har været sådan alle år. Men med 22 point burde du være rimelig sikker☺️

Jeg fik 28/28 point, hvilket overraskede mig meget. Syntes det var en sjov men nervepirrende dag. Jeg håber i alle kommer ind.

Hejsa!
Jeg læser mig frem til, at der sidste år var 390 der gik videre til MMI, og 384 der gik videre i 2022. Så det kan være at det gør, at grænsescoren alligevel ikke stiger med det heelt store.

Jeg fik selv 24 point i MMI’en, og håber det også er nok til at få mig igennem:)