Hej alle,
Jeg er så heldig at være gået videre til MMI i år. Det er jo bare helt fantastisk og jeg glæder mig rigtig meget til d. 18. juni.
Jeg har søgt om særlige prøvevilkår, hvilket jeg også fik bevilget til UNITEST. Årsagen er at jeg har senfølger efter hjernerystelse, der blandt andet har resulteret i kronisk tinnitus og problemer med synet der gør at jeg læser langsommere end tidligere.
Jeg har derfor indsendt en neurologisk speciallægeerklæring og regner med at det bliver godkendt.
Nu er en frygt så begyndt at titte frem, da jeg hele tiden går og tænker på om det kan have indflydelse på mine chancer. Jeg føler at de, gennem denne speciallægeerklæring, lige pludselig har adgang til en masse viden om mig, som jeg jo helst ikke havde delt, hvis ikke det var fordi at jeg har behov for ekstra tid til fx at læse de videnskabelige tekster i MMI’en.
Jeg har selvfølgelig ringet og talt med dem og de informerer om at det kun er sekretariatet der har kendskab til årsagerne og at dem der kommer til at bedømme mig, ikke vil vide hvem jeg er, og hvorfor jeg har fået særlige prøvevilkår.
Så det kan sagtens være det er en ubegrundet angst.
Jeg har bare kæmpet så meget for det her, læst op til unitest, læst 3 fag op og klaret det godt, så håber jo selvfølgelig bare på det bedste og at mine chancer er lige med alle andres.
Derfor ville jeg blot høre om nogle af jer har erfaret med særlige prøvevilkår til MMI og måske er kommet ind?
Eller har andre tanker at dele.
Tusind tak