Modul 1 eksamen

Hej derude. I forrige uge var jeg til modul 1 eksamen, og der var dele af sættet som jeg fandt besværligt( cytologidelen). Før eksamenen havde vores instruktors og forelæsere fortalt om at der bliver udarbejdet en helhedsvurdering, og at bedømmelsen ikke bliver baseret på point- men efter at have talt med min faglige vejleder siger hun det modsatte, nemlig at det med helhedsvurderingen af eksamenssættet først gør sig gældende på de senere moduler, og at modul 1 bedømmelsen primært er baseret på point- hvilket forvirrer mig en del. Er der nogle der kan komme med en afklarende forklaring?
vh Nanna

Hej Nanna :slight_smile:
Så vidt jeg husker er det ren point, og bare rolig - der er aldrig nogen, der fatter cytologispørgsmålene :wink:
Det er Ulla, der er modulbestyrer, så jeg ville gå ud fra det, hun siger. Du kan aldrig regne med instruktorers og forelæsere, der ikke retter opgavers mening (=du kan heller ikke regne med min).
Long story short: jeg vil anbefale dig at sende en mail til Ulla (hun er sød til at svare), og spørge hende, hvis du det er meget vigtigt for dig at vide :slight_smile: