Modul 5 og 11 samtidig? (Bachelor SDU)

Hej,

Er der nogle af jer stud.med’er på den nye studieordning i SDU som har været igennem modul 11, som kan rådgive mig lidt. Jeg er i gang med modul 10, og starter på modul 11 fra feb 2010. Da jeg mangler at bestå modul 5 har jeg overvejet at tage undervisningen samtidig med 11’eren og gå op til eksamen samtidig. Jeg har hørt at der er en overkommelig skriftlig eksamen på modul 11 udover den store BA-opgave selvfølgelig. Men samtidig var modul 5 så vidt jeg husker virkelig en dræber og ret hård, jeg måtte afmelde den pga sygdom de sidste uger af modulet. Jeg kunne selvfølgelig have taget den som reeksamen i år men måtte udskyde det af andre grunde. Jeg vil heller have den overstået end at skulle vente til reeksamen i august 2010, men vigtigst af alt kan jeg jo ikke blive optaget på kandidat-uddannelsen før jeg har afsluttet alle modulerne på bacheloren. Desuden så vil jeg meget gerne have undervisningen igen da det ligger meget langt væk for tiden.

Men er det muligt eller dumt at hoppe ud i det? Hvad mener I? Vil man kunne overkomme modul 11 med BA-opgaven samtidig med modul 5? Håber I kan give mig nogle tips og råd. Vær gerne ærlig hvis det virker håbløst.

Mange tak på forhånd:)

Hej

Umiddelbart er det ingen hindring, da der er mange som har taget 1 ekstra modul med modul 11. Eneste problem er, at du skal have en BA-gruppe, som er villig til at planlægge, så det passer til dit skema.