Motiveret ansøgning

hej, kan kun sige som alle de andre, er der ikke nogle flinke sjæle, der vil læse min ansøgning i gennem og komme med kritik?

Da jeg i slutningen af 3.g besluttede mig til at jeg gerne ville læse lægevidenskab, var jeg klar over at jeg skulle søge ind i kvote 2, og har derfor brugt de efterfølgende år på at kvalificere mig både fagligt og personligt.
Min hovedmotivation for at søge ind på medicinstudiet er ganske enkelt at jeg synes alt ved dette studie er ufatteligt spændende. Jeg synes menneskets krop er utrolig fascinerende både fysisk og psykisk og endnu mere fascinerende er det at man har så mange forskellige muligheder for at diagnosticere og behandle sygdomme. Jeg at lære nye ting, læse, fordybe mig og sætte nye mål, derfor er det rent fagligt også meget tillokkende for mig at være læge, fordi det er en livslang uddannelse, hvor der er hele tiden er muligheder for at lære noget nyt.

Jeg er sproglig student anno 2004, men har taget et halvårskursus og har derved opnået Matematik A, Kemi B og Fysik B. Ved siden af meldte jeg mig som frivillig hjælpetræner for et drengehold i Værløse Håndboldklub, hvor jeg i forvejen bruger meget tid på selv at spille håndbold.
Da jeg havde afsluttet halvårskurset fik jeg fra februar 2005 job som fast vikar i fritidshjemmet på Skolen i Ryparken. Skolen i Ryparken er en specialskole for handicappede børn i alderen 6 til 18. Børnenes handicap er meget forskellige og har derfor givet mig en unik mulighed for at lære lidt om dem alle. Jeg synes det er virkelig spændende og håber meget på at få en chance for lære mere dybdegående om disse handicap.
Fra april 2005 blev jeg tilkaldevikar på specialcentret Egedammens skole og fritidsordning, her var arbejdsopgaverne stort set de samme som på Ryparken forskellen lå i at eleverne her er fra 17 til 20 år