Motiveret ansøgning

Hej!

Siden jeg fik rigtig god og kvalificeret kritik på min disposition for min motiverede ansøgning, sender jeg nu mit udkast til min motiverede ansøgning og mit CV.

Det ville være fantastisk, hvis I ville læse det i gennem og komme med konstruktiv kritik. Og selvfølgelig ros :-)))

Tusind tak på forhånd!!!

Tillæg: Hvis jeg skal kritisere min egen ansøgning, skulle det være noget med, at jeg skal vise større viden om opbygningen på uddannelsen osv.

Hej.

Jeg er nok ikke den bedste til at give kritik, da jeg ikke selv er kommet ind via kvote 2 (Søger dog ind i år og har sat mig ind i hvad der skal til) Men siden ingen andre virker til at ville hjælpe, giver jeg det lige et forsøg :slight_smile:

Synes du skal skrive mere om dine erfaringer og hvad du kan bruge dem til under studiet. Som du selv skriver burde du måske vise lidt mere viden omkring selve studiet og det gør du ved at reflektere over hvad dine erfaringer kan bruges til.

Ang. dit CV, synes jeg du skal undlade alt der ikke er relateret til medicinstudiet, alt du ikke bruger som dokumentation for din erfaring.

Jeg har skrevet lidt ind med rødt hvad jeg synes du kunne ændre lidt på.
Håber det er til nogen hjælp og held og lykke med det :slight_smile:

Fantastisk! Tusind tak!