Nogen der har interviewspørgsmål 2025?

Hej Alle!

Håber opslaget er tilladt!

Jeg er kommet videre til Interview på KU.

Jeg var til interview i 2024, men missede dsv. 2025. Jeg hørte at 2025 interviewspørgsmålene var anderledes fra de andre år :0 ville derfor høre om der er nogen, som kan huske dem eller har dem liggende og vil dele dem med mig? :slight_smile:

Bedste hilsner!

Hej, ja jeg har dem for både Ku og køge :). Også 2024 og 2025.

2 Synes om

Hey, er det muligt for dig at videregive dem? Ville være nice for forberedelsen :slight_smile:

1 Synes om

Ja da self. Tjek bare PB :slight_smile:

Hej Rozerin, kan du sende dem til mig også? På forhånd tak

Yes jeg har sendt dem

Hej Rozerin,

Kunne du sende spørgsmålene til mig også? :grinning_face:

Mange tak på forhånd.

Ja da self, jeg har sendt dem :).

Hej Rozering, kan du sende dem til mig også :heart::heart:

1 Synes om

Hej Rozerin. Kan du også sende dem til mig?

På forhånd tak.

1 Synes om

Hej Rozerin, kan du også sende dem til mig? på forhånd tak:)

1 Synes om

Du må også meget gerne sende dem til mig <3

1 Synes om

Hej Rozerin

Vil du dele dem med mig også?

Mvh.

Sjca

Hej Elias:)

Vil du gerne dele spørgsmålene med mig?

På forhånd tak!

Hej Rozerin! Vil du være sød at dele dem med mig også? Tak :sweat_smile: :two_hearts:

Hejjj, vil du sende dem til mig?

Hej, vil du sende spørgsmålene til mig. På forhånd tak!

Hej, kan jeg også få dem tilsendt? På forhånd tak!

1 Synes om

Hejsa, jeg vil også meget gerne modtage dem :slight_smile:

Hej Rozerin. Kan du sende dem til mig også. Tusinde tak på forhånd​:two_hearts::two_hearts: