Hej Alle!
Håber opslaget er tilladt!
Jeg er kommet videre til Interview på KU.
Jeg var til interview i 2024, men missede dsv. 2025. Jeg hørte at 2025 interviewspørgsmålene var anderledes fra de andre år :0 ville derfor høre om der er nogen, som kan huske dem eller har dem liggende og vil dele dem med mig?
Bedste hilsner!
Hej, ja jeg har dem for både Ku og køge :). Også 2024 og 2025.
2 Synes om
Hey, er det muligt for dig at videregive dem? Ville være nice for forberedelsen
1 Synes om
sk9
10. Maj 2026, 21:02
5
Hej Rozerin, kan du sende dem til mig også? På forhånd tak
Hej Rozerin,
Kunne du sende spørgsmålene til mig også?
Mange tak på forhånd.
Ja da self, jeg har sendt dem :).
Hej Rozering, kan du sende dem til mig også
1 Synes om
Hej Rozerin. Kan du også sende dem til mig?
På forhånd tak.
1 Synes om
Hej Rozerin, kan du også sende dem til mig? på forhånd tak:)
1 Synes om
jose
13. Maj 2026, 13:40
12
Du må også meget gerne sende dem til mig <3
1 Synes om
Sjca
16. Maj 2026, 00:30
13
Hej Rozerin
Vil du dele dem med mig også?
Mvh.
Sjca
Hej Elias:)
Vil du gerne dele spørgsmålene med mig?
På forhånd tak!
Hej Rozerin! Vil du være sød at dele dem med mig også? Tak
Hejjj, vil du sende dem til mig?
Hej, vil du sende spørgsmålene til mig. På forhånd tak!
Hej, kan jeg også få dem tilsendt? På forhånd tak!
1 Synes om
Hejsa, jeg vil også meget gerne modtage dem
Hej Rozerin. Kan du sende dem til mig også. Tusinde tak på forhånd