Notefællesskab på KU?

Findes der en hjemmeside for studerende på medicin på KU, hvor man kan se tidligere eksamenssæt og venlige, tidligere studerende har delt noter?

http://www.manan.dk har tidligere være garanti for kvalitetsnoter - men jeg ved ikke om det fortsat gælder.

Tak, den prøver jeg :slight_smile:

Hej :slight_smile:
Jeg er på bachelor delen, og de gamle eksamensopgaver for den, ligger alle inde på KuNet.
Mht noter, der bruger jeg “effimedicin” som jeg har haft stor nytte af :slight_smile:

Har jeg forstået korrekt: du skriver ikke selv dine noter men kigger på noter på effimedicin? Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal skrive noter eller hvad jeg ellers skal gøre. Det tager fandens lang tid at skrive noter til det jeg læser, og jeg hader at bruge lang tid på noget som kan færdiggøres hurtigt, så det vil jeg bare ikke :worried:

Hvordan gør du ellers ift læsning og noter og generelt studieteknik? Håber du kan hjælpe

Hej Lisa

Du er velkommen til at skrive til mig. Går på 12. Semester på KU så har været hele smøren igennem med min læsemakker og vi er da endnu ikke dumpet :sweat_smile:

Har en masse noter mm. Du evt kan få.

Derudover kan jeg varmt anbefale aspiri på bacheloren