Ny studieordning SDU

Hej

Jeg er havnet i en meget uheldig situation hvor jeg skal tage en eksamen på den nye studieordningen der svarer til MOL A eksamen på den gamle studieordning. Jeg savner forfærdelig meget information om den nye studieordningen mht. pensum, fag etc, på 1.semester, OG IKKE MINDST HVAD MOL A EKSAMEN VIL SVARER TIL???
Jeg har snakket med de faglig vejleder men de havde hellere ikke så meget styr på hvad der svarer til hvad :frowning: Ingen har kunne give mig et præcist svar, så håber nogen herude læser min besked og kan være behjælpelig med lidt info :cry:

her en en sølle hjælp:
hvis du går ind på e-learn og søger efter et community der hedder “DE SIDSTE På GL. STUDIEORDNING” så er her en oversigt over hvornår de nye moduler træder i kraft osv. + nogle referater fra møder med studiechefen.

jeg kan ikke lige huske fra vores møder om der er et modul der lige netop svarer til MOL A, men jeg tvivler. Det har på vores møder lydt som om at man skulle “shoppe” rundt på modulerne, og tage forskelige eksamener for at opfylde det der svarer til pensum på gl. studieordning.

jeg ved det lyder rodet, men det er trods alt bedre end da de lige havde startet den nye studie-ordning og proklamerede at man IKKE kunne tage fag fra den og oveføre til gl. studieordning.

problemet opstår i at ikke alle moduler er igangsat endnu, da ordningen pt. jo kun har kørt 2 semestre!

held og lykke med det, og hvis den der med e-learn ikke lige gik ind på lystavlen så skriv lige så hjælper jeg gerne.
/Rune

Tusind tak for info Rune. Jeg har lige læst samtlige referater på e-learn og set på overgangsskemaer, de har været en stor hjælp mht til mange andre ting, nu da man frygter at komme bagud.
Mht Mol A, håber jeg at eksamen bliver udbudt igen, men tvivler meget på det, så er der vist ikke andet at gøre end at vente tålmodigt på hvad de beslutter sig på det næste studienævnmøde som vist nok er den 18., så må jeg tage det derfra:)
God weekend!

tak i lige måde - er glad for at ku’ hjælpe!
/Rune