Obligatorisk undervisning på 6.semester medicin KU?!?!?!

Hej derude!

Er der måske nogen der kunne fortælle mig hvad af undervisningen på 6.semester (KU) som er obligatorisk?
Jeg har rodet lidt rundt på absalon, men simpelthen ikke været smart nok til at finde ud af det…:frowning:

Går på 5.semester nu og skal altså starte på 6.semester 28januar 2013 - er ved at planlægge noget rejse lige deromkring, så kunne være ret fantastisk at vide hvordan det ser ud med det obligatoriske

  • så man ødelægger alle rejseplaner fra starten af… :stuck_out_tongue:

Der er et 3 ugers mikrobiologi kursus (Tema A). Placeringen afhænger af holdsætning…

Hej London,

Du er i samme situation som jeg var. Man prioriterer sin holdsætning fra 1-9 og bliver dernæst holdsat. De 3 forskellige hospitaler har hver deres periode mht. det 3 uger lange mikrobiologi øvelseskursus.
Datoerne for dette kursus offentliggøres på et eller andet tidspunkt (før holdsætning).

Jeg valgte Hvidovre. Så at deres kursus var de 3 første uger af semestret. Der skulle jeg til Malaysia. Skrev til holdsætteren om min situation, og hun rykkede mig til Herlev, som havde kurset en uge efter jeg kom hjem fra Malaysia.

Affi