Jeg har fået muligheden for et job, jeg ikke kan sige nej til. Dette medfører dog, at jeg er bortrejst 2 måneder af 5. semester her til efteråret.
Immu har nogle obligatoriske mødegange, hvorfor jeg bliver nødt til at udskyde dette fag. Istedet havde jeg tænkt at sænke farma til 5. semester. Ville dette være at skyde sig selv i foden? Er der meget i farma, som kun giver mening, efter man har haft immu?
Og vil det være muligt så på 6. semester at have pato og immu samtidig? Eller vil det blive for stor en mundfuld?
Jeg ville hvis det kan lade sig gøre ift. dit job, også overveje at rykke folkesundhed ned på 5. semester. Det er ret overkommeligt, og med kombinationen af immu + pato på 6 sem tror jeg, det kan være rart at have folke væk.
Derudover findes der gode Anki-decks til farma, som dækker pensum og eksamen ret godt, så undervisning er ikke nødvendigvis afgørende for at klare sig med en god karakter.
Det er svært at sige hvad der er bedst. Men valgfag, Farma og immu er i hvertfald muligt sammen. Og hvis man er proaktiv med sin bachelor så det hele ikke hænger til sidst bør man også kunne lave den ved siden af Pato og folke.
Jeg synes ikke det var meget man brugte i pato fra immu, så jeg tænker godt man kan gøre det sådan. Måske max lidt om inflammation , men jeg var bestemt ikke en haj til immu/mikro og klarede mig rigtig fint i pato så de hænger heldigvis ikke så meget sammen fagligt
Det lyder virkelig spændende med dit job - må jeg spørge hvad det er for noget du skal?