Oppløsing av hold? Tilmeldingsblankett til 3.sem

Jeg har akkurat skrevet ut tilmeldingsblanketten til 3.sem, og der kan man fylle ut 3 personer man gerne vil komme på hold med. Betyr det da at holdene man har vært i på 1. og 2. sem blir oppløst?

Nuværende 3. semester blev også bedt om det samme. “Kun” hold 310 blev opløst, og de studerende flyttet til 301, som næsten alle dumpede. De få der bestod fra hold 301 blev spredt ud til andre hold. Det er således meget få studerende der risikerer at blive splittet, og dit hold opløses sandsynligvis ikke. Men hvis man vil være 100 % sikker på at komme på hold med sin læsemakker f.eks., er det da en meget god ide at skrive denne på… Vh. Adam Abdel Khalik, hold 308

Tak!

En lille avsporing, vet du hva dumpeprocenten var på den 2.semester eksamen?

Hmmm… kan ikke lige huske, hvad dumpeprocenten var… Det nærmeste jeg kan komme et svar, er at fortælle, at på vores hold (nuværende 308) var der 23 studerende på 2. semester. Der var 4 der dumpede. 3 valgte at gå til reeksamen, og 1 af disse bestod re-eks. Dvs. 3/23 måtte tage 2. sem. om, og 20 bestod…

Ved ej heller hvor meget du får ud af den generelle dumpe-procent. Som du ved selvsyn kan konkludere, er sættene af SÆRDELES varierende sværhedsgrad… og vores var et af de lettere (gudskelov :stuck_out_tongue: ).

Løs for alt i verden en masse sæt. Som du vil kunne opdage ved at se på sættene, er dem der laver sættene meget “miljøbevidste” og benytter sig i dén grad af genbrug. Husk også, at øvelserne ER pensum. De elsker at spørge til øvelser…

Håber, du kan bruge svaret, og beklager, at jeg ikke lige kan huske dumpe-% for hele 2. sem. Du kan evt. spørge eksamenskontoret, som har de rigtige tal. Af en eller anden grund afviger de tal man selv kan regne ud ved “Grædemuren” altid fra deres tal…

Vh. Adam Abdel - Khalik

Tusen takk Adam :slight_smile: Det var beroligende i disse eksamenstider.

Ikke for at sprede panik, men der er nok større risiko for at ens hold bliver splittet eller slået sammen med andre da dumpeprocenten for 1. semester prøven var så høj. De, der heller ikke består 2. semester vil have to re-eksaminer i sommerferien, hvilket nok får mange til at tage et semster om.

Morten

[quote=“MulleG”:217tu92p]Ikke for at sprede panik, men der er nok større risiko for at ens hold bliver splittet eller slået sammen med andre da dumpeprocenten for 1. semester prøven var så høj. De, der heller ikke består 2. semester vil have to re-eksaminer i sommerferien, hvilket nok får mange til at tage et semster om.

Morten[/quote]Det vil jeg nok give dig ret i, Morten… Havde lige glemt den “ekstra sjove” 1. semester prøve… På den anden side tror jeg langt fra, at det er i fakultetets økonomiske interesse at dumpe alt for mange…

Adam