Optagelse på medicin 2022! KU: 10,5(10.4) SDU: 10,3 (9,9) AU: 10,2(10) AAU: 10 (9,9)

Så er det ved at være tid til at få svar d. 28 kl 00:01
Jeg glæder mig til at høre fra jer andre.

Man sidder jo bare og tæller ned…

1 Synes om

Kan bare ikke vente! Sidder spændt og venter på svar :smile:

1 Synes om

Også mig! Er på vej ned i træningscenteret fordi ellers går minutterne bare alt for langsomt! Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå. Føler du dig “sikker”? :smiley:

1 Synes om

Min rationelle side fortæller mig, at jeg sikkert får en plads mht. de tidligere adgangskvotienter. Men nervøsiteten får mig til at stille spørgsmålstegn ved det. Hvad med dig? :smiley:

1 Synes om

Haha jeg har det præcis på samme måde som dig! :slight_smile: Tænker jo man har arbejdet så længe for det… så håber da så sandeligt… Hvor har du søgt ind?

Min førsteprioritet er SDU. Ellers har jeg søgt ind på de andre universiteter som backup. Du søgte vel ind på Aalborg, hvis jeg husker korrekt?

1 Synes om

Fedt :slight_smile: Og Ja det er rigtigt. Bliver spændende. Held og lykke. :slight_smile: Håber andre også deler deres oplevelser/nervøsitet.

2 Synes om

Er godt nok også nervøs!! Ligger lige på grænsen af sidste års adgangskvotient på AAU, så er et kæmpe nervevrag

2 Synes om

Jeg er også vildt spændt! Kommer ikke til at kunne sove, før jeg har set mit svar, det er helt sikkert! :sweat_smile:

2 Synes om

Så er der blot en enkelt time tilbage. Held og lykke til jer allesammen! :))

2 Synes om

Ja!! Vi tæller! Under 50 min tilbage. :slight_smile:

2 Synes om

Føler mig som et barn der skal i Tivoli så spændt jeg er ahhah

2 Synes om

Det godt vi er enige Kasper! Hvor er første prioriteten henne?

Har sat AU som første prioritet. Jeg er glad, så længe jeg bare kommer ind et sted :smile:

1 Synes om

Vi satser! 8 min… :slight_smile: Det skal nok gå!

2 Synes om

Helt klart! Lad os se, hvad der nu sker :smile:

Er optaget på SDU med vinterstart! Hvordan er det gået for jer andre? :grin:

3 Synes om

er ikke kommet igennem nu, hvad fik du i MMI?

2 Synes om

Optaget på AAU :slight_smile: ! (Betinget da jeg lige skal bestå Kemi, men det no problemo!)

4 Synes om

Hvor ser jeg svar for AU? Er der en generel side eller skal jeg ind på de enkelte?

1 Synes om