Overflytning fra AU -> KU

Hej med jer alle sammen.

Jeg henvender mig til jer, der ved noget om, eller selv har erfaringer med overflytning fra AU til KU efter endt bachelordel i Aarhus.

Jeg er meget interesseret i at vide, hvorvidt det er muligt/realistisk. Og hvis ja, om der er ventetid på optag, eller om der er pladser nok til alle. Jeg ved jo at dem fra KU har første prioritet.

Jeg ved at jeg kommer til at mangle enkelte fag. Det drejer sig om kursus i kliniske sygdomsenheder og miljømedicin og mikrobiologisk øvelseskursus. Hvordan kommer det til at foregå med de fag?

Mange tak fordi du tog dig tid til at læse mit blogindlæg, og jeg håber på at høre fra jer.

http://medicin.ku.dk/vejledning/optagelse_paa_kandidatdelen/

Tak for svaret Struensee, men har læst derinde.

Jeg er egentlig mest interesseret i at høre om folks erfaringer. Men tusind tak for dit svar.

Vh Jesper.

Jeg postede mest af alt fordi dine spørgsmål bedst kan besvares af den optagelsesansvarlige, da det er hende der sidder med det.

Hvorfor der mangler overensstemmelse mellem navn og mailadresse skal jeg dog ikke kunne sige dig. Held og lykke.

Hun hedder Marie Christine Gulstad, så hvis du var i tvivl, så er det den rigtige email, der er angivet :slight_smile: