Panum og forskning

Hejsa

Jeg overvejer lidt at forske på panum instituttet men er meget i tvivl da mit indtryk er at man kommer til at sidde i et mørkt lokale alene og forske. Er der nogen der har forsket på panum, der vil dele deres erfaring med os?

vh

Du kan, indtil andre svare, tage et kig på denne tråd: pavirker-milena-penkowa-sagen-din-lyst-til-at-blive-forsker-t17645.html

[quote=“Kandidat”:e8yo95d3]Hejsa

Jeg overvejer lidt at forske på panum instituttet men er meget i tvivl da mit indtryk er at man kommer til at sidde i et mørkt lokale alene og forske. Er der nogen der har forsket på panum, der vil dele deres erfaring med os?

vh[/quote]

Hej

Det kommer vel an på hvad for noget forskning du vil kaste dig ud i. Registerforskning, litteraturstudie, klinisk forskning, cellestudier etc., alle har sine betingelser.

Jeg har prøvet den laboratorietunge på Panum. Radioen kørte i baggrunden, og jeg passede mine forsøg, mens andre havde gang i deres. Og så kunne man snakke lidt sammen. Lokalet var ikke mørkt.

Har du fået et tilbud om en plads?

Powerpuff

Tak for svaret. Nej, jeg er ikke blevet tilbudt en plads, men overvejede at søge…