Panum

I tirsdags fik jeg besked om at jeg er blevet rykket over på septemberholdet efter mit ønske, og fik samtidig besked på at jeg ville få et brev med nærmere information. Brevet er desværre ikke nået frem endnu, og ved ikke om det kommer i morgen - hvis ikke, er der nogle der kan hjælpe mig ved at fortælle mig hvad der kommer til at foregå på mandag - hvad man skal have med osv. Hvad med ID-kortet? Skal man bruge det for at komme ind på Panum? Parkeringstilladelse? Hvordan er det det foregår, og kan man anskaffe den relativt hurtigt - bare så jeg ved om jeg skal køre til Panum på mandag eller benytte mig af det offentlige.

Mange tak for hjælpen :slight_smile:

Du skal ikke fremvise studiekort for at komme ind på Panum før efter kl 16 eller 17 - kan ikke lige huske det eksakte tidspunkt. Men når du først er inde på Panum har du adgang så langt ud på natten du lyster.

Du kan desuden ikke parkere ved/under Panum, da det kræver et studiekort, hvor parkeringstilladelsen er kodet ind. Du skal udfylde en blanket som du skal hente i ekspenditionen, hvorefter du kan få lov til at parkere i Panums kælder eller i baggården.

Velkommen til!

Hej Anita…
har du ikke fået brevet med holdlister og information om rusturen og et velkommensbrev fra det sundhedsvidenskabelige fakultet? jrg har fået det fredag den 17.august,hvor der står i velkommensbrevet at undervisningen på 1. semester starter for septemberstarterne mandag den 3. september 2007. mødetid og mødested fremgår af lektionsplan for 2006-ordning,efterårssemestret. lektionsplanen findes på internettet på adressen:www.sis.ku.dk, studiehåndbogen findes på http://www.sund.ku.dk.

jeg starter først til februar. jeg har ikke modtaget studiekortet.Har du modtaget studiekortet?

Man modtager først studiekort lige før man starter, som vintertstarter er det så til engang i januar.

Tak for hjælpen begge to :slight_smile:
Jo, det brev har jeg vist fået. Men da jeg fik besked på at jeg er rykket over på septemberholdet fra februar fik jeg af vide at jeg ville få et brev til med mere information herom. Dette har jeg desværre ikke fået endnu. Studiekortet har jeg ikke fået endnu. Nogen der ved om det kommer med posten eller først kommer nogle uger efter man er påbegyndt studiet?

Det holdnummer jeg har fået tildelt for februarholdet - er det det samme holdnummer jeg kommer på, på efterårsholdet?

Anita:
Jeg kan se at 1. semester har forelæsning kl. 8.15 i Lundsgaard (store auditorium). Du tager det offentlige derind (parkering er håbløs, hvis du ikke har adgang til Panums parkering) og spørger om vej til Lundsgaard (eller følger alle de unge mennesker med blanke, flakkende øjne) :wink:

I løbet af dagen smutter du over i Studieekspeditionen og spørger, hvilket hold du er kommet på.