Problemer indenfor hospitalsverdenen?

Hej! Jeg er i gang med en masteruddannelse indenfor Industriel Design, og har stor interesse for problemstillinger inden for hospitalsverdenen og medicinalindustrien. I forbindelse med mit nuværende projekt, hvor jeg skal designe et nyt produkt, søger jeg problemer inden for denne sektor. Hvis du kan komme i tanke om problemer du har oplevet med fx hospitalsudstyr, operationsværktøj eller noget helt tredje vil jeg rigtig gerne høre fra dig!

På forhånd mange tak for jeres hjælp :smiley:

/Sara

I always wanted a shit bucket during the long hours in surgery, but no… no such thing exists. Make me one please.

Hej Sara

Nu er jeg kun aspirant til uddannelsen, men har oplevet at hospitalstøjet, især trykknapperne er en ikke så heldig sag at have med at gøre. Jeg tænker især på operationsskjorter der lukkes med trykknapperne på ryggen. Det er en pine at ligge med sådan en og mærke knapperne gnave sig ind i rygraden.
Jeg ved at du spurgte om anden slags produkt, men dette kan måske også lede dig i den rigtige ‘aha’-retning.

Pøj pøj med projektet!
Mvh
Mignon

Er helt enig i ovenstående!!!
Ordentligt tøj er en overset vare, for det meste andet klarer man selv, eller bliver berømt på at opfinde :smiley:
For det første hvidt tøj med lommer som kan klare alt det habengut man har med sig uden at knække ens nakke, er grimt nok til ingen gider stjæle det, respektabelt nok til faget, og behageligt at have på, også i alle temperaturer og tider af døgnet. Samtidig bør det grønne kirurgiske outfit være kompatibelt med hygiejnereglerne og samtidig være nemt og ekstremt hurtigt at skifte over til.

Min iPad kan ikke være i en kittellomme. Please fix. :smiley:

Nogle sko der er gode at gå i, selv efter 8 timer og som opfylder følgende:

  1. man har ikke ondt i fødderne til vagten dagen efter
  2. de er ikke røvgrimme som de der gummitræsko

ellers må jeg finde et speciale med et kontor, hvor jeg kan sidde og fede den hele dagen.

Venus Williamsagtig uniform til alle smarte sygeplejerske.