Hej, jeg dumpede en stor eksamen sidste semester og brugte derfor alt tiden op til den 20. feb af mit 3. semester på at læse op til reeksamen.
nu er jeg kommet igang med anatomi og kan se at der er vældigt meget pensum i forhold til tiden.
Har i råd til hvordan jeg skal læse op mest effektivt?
tak på forhånd
Anki <3 Hvis man er religiøs med det og laver det hver dag, så fungerer det vildt godt. Ellers kan det hurtigt blive stressende, og holde op med at fungere. Man skal også være strategisk med sine kort, og have en forståelse for kortene før man begynder at memorere dem- man kan evt redigere i dem der er lavet på forhånd, eller lave sine egne kort fra bunden af - dog er det enormt tidskrævende. Nervebaner/ karforløb - der fungerer det ret godt at tegne det synes jeg, eller lave sine egne ankikort med tegningerne, hvor man får hele forløbet med. Ellers har jeg også været glad for appen complete anatomy, hvis ikke du kender den:)
1 Synes om
Kenhub, Kenhub og Kenhub, suppleret med Anki
Jeg ved ikke om det fungerer på samme måde på au og sdu som ku, men kigge på eksamensspørgsmål tidligt! Hvis jeg skulle have gjort noget anderledes, da jeg havde anatomikurset, så havde jeg kigget på eksamensspørgsmål og spottet efter hvert emne, eller i hvert fald besvare et om ugen, så snart jeg havde ledige timer til det, dom repetition. Derudover havde jeg stor gavn af flashcards - held og lykke 
1 Synes om