Råde!

Hej alle sammen

Jeg har glemt at skrive i min ansøgning om mit arbejde, måske det kan give nogen point, men ved det ikke. Men problemet er at jeg har jo sendt min ansøgning for lang tid siden, og nu tænker jeg på at skrive en mail til dem og sige at jeg har glemt at nævne mit arbejde. Jeg er meget usikker om det er en god ide, hvis nogen af jer der vide det please skrive , hvad skal jeg gøre, skal jeg lad være eller skrive en mail til dem.
MVH
Khan

Jeg regner med, at du snakker om en motiveret ansøgning til kvote 2? Jeg vil skyde på, at din tidsfrist for eventuelle ændringer, glemte bilag mv. er overskredet, og det vil derfor ikke tælle nogen veje. Udvælgelsesprocessen må være sat igang nu.

Hej den glemsomme :wink:
Er det så ensbetydende med at dit bilag vedrørende jobbet ikke blev sendt samtidig? Hvis du intet sendte så behøver du ikke at kontakte optagelsesudvalg. Sendte du en kopi af lønsedlerne eller ansættelsesbevis så kan du forsøge at give beskeden herom. Personale der har noget med ansøgninger er lytende og “søde”.
Good Luck

Tusind tak for jeres råde :slight_smile: . Hvor er det dejligt og skønt at se folk er så hjælpsom :cheer: