Rustur 2009 KU

Hey jeg skal med på den store rustur for KU d. 21. til 27. august, men der står ikke så meget om, hvad man skal have med?
Hverdagstøj, joggingtøj, festtøj!?
Er der nogen der ved hvor vi skal hen?

Hej, Jeg skal også med på rusturen, og tror jeg vi får et mere specifikt brev, end det der fulgte med optagelsesbrevet inden for den næste uges tid. Har du da ellers fået andre breve end det?

Hej

Jeg skal også med…

Der står lidt på: http://www.rusturen.dk/

Mon ikke der kommer lidt mere information i starten af næste uge, det håber jeg…

Du skal vist bare huske kondomer. Skiftetøj? Pjat, det er kun en uges tid!

Lyder spændende… :wink:

Er ret sikker på, at Elif er en quinde :smiley: Men så er der ihvertfald backup :wink:

vi kom til Fyn da jeg var på rus-tur i en omgang spejderhytter.
Tag ganske alm. tøj med - også til udendørs brug.

  • husk panodil :mrgreen:

Og udklædningstøj i alle varianter (det var der ihvertfald brug for sidste år).
Vi var også på Fyn -men jeg kunne forstå at vi var jævnt fordelt over det ganske land -der var vist nogen der røg til Bornholm!

På AU skal vi huske Gallatøj (jakkesæt, kjoler). Ved ikke om det også gælder KU. Vores Hyttetur varer 2 overnatninger, så er lidt overrasket over, at det er meget længere tid på KU :frowning:

Hep hey… Nu er jeg selv rusvejleder på KU og du vil modtage en invitation snarest.

Er der nogle der ved hvor rusturen foregår på SDU?

Mvh
Yeliz

Måske skulle du spørge i SDU tråden? :stuck_out_tongue:

Tak for alle de mange svar, jeg må vel bare vente på invitationen - glæder mig sku til på fredag :smiley:

Jeg har fået invitationen med posten i går. Jeg er kommet på hold 103. Vi skal til Rømeregårdsvej 54, 3700 Rønne.

Hej PelleP eller andre.
Når den første dag foregår på KU før afgang med rundvisning osv, er det så hensigtsmæssigt at komme der, hvis man ikke har mulighed for at deltage i rusturen?