SDU hvornår begynder det hele? Lidt nervøs

Hejsa

Jeg er blevet optaget på SDU med vinterstart. Jeg har fået besked på at acceptere min plads og bestille et studiekort. Har dog ikke fået nogen yderligere information om hvornår det hele start. Altså første skoledag, rustur osv. Og nu bliver jeg lidt nervøs. Kan nogen dele deres erfaringer med, hvornår man får en mail med alt det praktiske når nu man skal begyndte til vinter?

Hej Marias!

Jeg er også blevet optaget på SDU på vinterstartholdet. Det eneste jeg har fået oplyst er studiestartdatoen (1. februar 2019), som stod på optagelsessiden. Ellers kender jeg heller ikke rigtig til nogle datoer.

Mvh.
Medicinstuderende

Da jeg begyndte på SDU for 6 år siden fik jeg først al den info omkring 14 dage - 1 måned før studiestart, så ingen stress

Tillykke med optagelsen :slight_smile:
Mht. oplysninger om starten så tror jeg roligt at I kan stole på SDU og tutorerne har helt tjek på det. Der er jo et halvt år til endnu :slight_smile: Hvis I bare booker 1. februar ind som startdato og så semi-reserverer ugen op til 1. februar til sociale tutor-arrangementer (ikke obligatorisk, men rigtig sjovt) så er alt vist fint :slight_smile:

/KmK