SDU - introinfo

Hej folkens

Er der nogle af jer, der ved, hvornår/hvordan man får info om introdage, studiestart osv. på medicin på SDU?

En veninde, der er optaget på AU har allerede rusbog, vigtige datoer, log-in osv., så nu bliver jeg lidt nervøs for, om det bare er SDU der er langsom, eller der er gået noget henover hovedet på mig :wink:

(Nu jeg har jer; Er der andre der er optaget på sommerstart, SDU?)

Glad dag til jer alle :slight_smile:

Samme spørgsmål - så tror ikke det bare gået over hovederne på os :slight_smile:
Har indtil videre kun fået bestilt studiekort og læst man indenfor 1-2 uger vil få mere info og bla. login til SDU’s online del.

Men tillykke med det, jeg er også optaget med sommerstart og glæder mig som et barn før juleaften :slight_smile:

Tillykke med pladserne begge 2 :slight_smile:

Jeg mener info ang. rusforløbet plejer at blive sendt med brev, men hold lige øje på e-learn/blackboard også hvis i har adgang der til :slight_smile:

Er i sikre på at være sommerstartere? :slight_smile:

Ja, det står rimelig tydeligt… Du mener vi burde have fået info nu eller?

Okay :slight_smile:

Nej nej, Occams Razor :wink:

I see :slight_smile:

Nå, jeg kan da lige opdatere, in case andre også er interesserede. Jeg har adgang til BlackBoard nu via mit eksamensnummer. Nummeret får man, når man bestiller studiekortet, og et par dage senere kan det bruges til at oprette et password til ens SDU-bruger. Det gør man ved at gå ind på sso.sdu.dk og ind under “skift kodeord”.
Så har man en bruger :slight_smile: Der går lige lidt før man har adgang til mail, BlackBoard osv., men ellers ser det ud til at virke fint :slight_smile:

ved i om man også skal bestille studiekort nu, hvis man er vinterstarter? :slight_smile:

Hvis det er tilsvarende sidste år, vil introdagene starte om torsdagen og vare weekenden over indtil undervisningsstart (som er D.26.8, hvis i starter samme dag som os andre).
Rusturen lå først et godt stykke inde i modul 1 (efter ca. 1 måned) og de fleste weekender op til var der diverse fester og arrangementer.
MEN I får Info og jeg ved der er lavet en del ændringer siden sidste år :slight_smile: mener vi fik info over blackboard under “courses” og rusrummet. Derudover ved jeg at der er oprettet en fb gruppe til jer.
Glæd jer!

Tak for info! Meget rart at vide der muligvis forgår noget allerede ugen inden den 26…
Nogen ide om hvad FB gruppen hedder? :slight_smile:

Jeg vil mene det skulle være denne :slight_smile: