SDU 🤝 KU/Panum?

Godaften,

Er der nogen der kender til mulighederne for eksamenslæsning på KU som SDU-studerende - og findes der måske allerede en ordning, der gør det muligt for SDU-studerende at benytte sig af faciliteterne på Panum?

2 Synes om

Hvorfor ikke bare benytte en af de mange ulåste læsepladser på bibliotekerne i København? Det er dårlig stil at snige sig med igennem adgangskontrollen til de (utilstrækkelige) læsepladser der er på Panum.

Hvis du læser mit opslag én gang til, så er jeg overbevist om at du ikke finder nogen intention om at “snige” sig igennem kontrollen på Panum. Mit spørgsmål går på om der findes en ORDNING universiteterne imellem, der åbner op for faciliteterne på Panum for SDU-studerende og vice versa. :slight_smile:

6 Synes om

Du svarer ikke på spørgsmålet

1 Synes om

Kunne jo være @Globetrotter ville have adgang til våd og tørsal f.eks eller finde det mere socialt accepteret at hive en kranieknogle op af tasken på Panum end på Værløse Bibliotek…:clown_face:

10 Synes om

@Struensee Så blev der vist svaret på dit spørgsmål.

1 Synes om

Ja, det var der i hvert fald i 2021. Jeg går ud fra, aftalen stadigvæk er gældende. Man skulle skrive til en af studiesekretærne på SDU for at få sit navn på en liste hos KU, for at kunne komme ind efter kl. 16 osv. (samt for at kunne bytte sit studiekort ift. at kunne komme ind på biblioteket m.m.). Jeg tror også SDU har en aftale om nogle studiepladser i indre by, men jeg kender ikke detajlerne.

1 Synes om

Jeg har brugt vådsalen på KU.
Jeg tog over og spurgte, og fik at vide, at jeg sagtens kunne bruge den.
Dog havde jeg ikke fået aktiveret mit kort til at kunne virke på KU (men havde det på mig som legitimation…).
Nogle rigtig søde medicinere sagde, at jeg bare skulle stille mig og vente ude foran døren, og så ville folk komme og lukke mig ind. Dette var i dagtimerne, hvor der konstant strømmede folk ind og ud.

Efter kl 18 var de så søde at sige, at jeg bare skulle give dem besked, hvis jeg skulle ud, så skulle de nok komme og lukke mig ind igen. Go’ studiestil❤

1 Synes om