SDU đŸ€ KU/Panum?

Godaften,

Er der nogen der kender til mulighederne for eksamenslÊsning pÄ KU som SDU-studerende - og findes der mÄske allerede en ordning, der gÞr det muligt for SDU-studerende at benytte sig af faciliteterne pÄ Panum?

2 Synes om

Hvorfor ikke bare benytte en af de mange ulÄste lÊsepladser pÄ bibliotekerne i KÞbenhavn? Det er dÄrlig stil at snige sig med igennem adgangskontrollen til de (utilstrÊkkelige) lÊsepladser der er pÄ Panum.

Hvis du lĂŠser mit opslag Ă©n gang til, sĂ„ er jeg overbevist om at du ikke finder nogen intention om at “snige” sig igennem kontrollen pĂ„ Panum. Mit spĂžrgsmĂ„l gĂ„r pĂ„ om der findes en ORDNING universiteterne imellem, der Ă„bner op for faciliteterne pĂ„ Panum for SDU-studerende og vice versa. :slight_smile:

6 Synes om

Du svarer ikke pÄ spÞrgsmÄlet

1 Synes om

Kunne jo vÊre @Globetrotter ville have adgang til vÄd og tÞrsal f.eks eller finde det mere socialt accepteret at hive en kranieknogle op af tasken pÄ Panum end pÄ VÊrlÞse Bibliotek
:clown_face:

9 Synes om

@Struensee SÄ blev der vist svaret pÄ dit spÞrgsmÄl.

Ja, det var der i hvert fald i 2021. Jeg gÄr ud fra, aftalen stadigvÊk er gÊldende. Man skulle skrive til en af studiesekretÊrne pÄ SDU for at fÄ sit navn pÄ en liste hos KU, for at kunne komme ind efter kl. 16 osv. (samt for at kunne bytte sit studiekort ift. at kunne komme ind pÄ biblioteket m.m.). Jeg tror ogsÄ SDU har en aftale om nogle studiepladser i indre by, men jeg kender ikke detajlerne.

1 Synes om