SDU optaget forelæsninger - download dem:

Hej
Rigtig mange har spurgt, om jeg ikke godt kan sende optaget forelæsninger/holdtimer for b5, b6, b7, b8, b9 og b10 og svaret er JA!. Problematikken ligger i, at jeg ikke kan få det skide onedrive til at virke, hvormed den eneste måde jeg kan dele filerne med jer på, er via wetansfer (i know…ikke optimalt). Dette er i sig selv ikke et stort problem, dog er det lidt uheldigt at jeg pt. er på ferie i syd asian, og internettet her er rigtig ringe. Det tager nemlig flere timer at uploade filerne via wetransfer. Jeg kommer først hjem til DK den 4. August.
Min tanke er, at jeg dagene efter den 4. august, opdaterer denne tråd med alle optaget hold/forelæsninger for diverse moduler, så i kan nå at få dem før E23 starter (det lover jeg!!!). Jeg beklager utrolig meget!

Imellemtiden lykkes det mig (efter flere timer) at uploade optaget hold/forelæsning for b5, så dem kan i snilt allerede downloade!

LINK SLETTET

6 Synes om

Hvor er du sød - tusind tak!! :cupid:

Er der en venlig sjæl, der kan sende de filer for B5 igen. Det er først nu jeg har set det og skal til reeksamen allerede i august.

1 Synes om

Da siden her ikke er et torrent-site og jeg ikke ønsker siden bragt i miskredit - så tillader jeg ikke at der deles filer I ikke har ophavsret til.

Link derfor slettet.

Med forståelse
Mvh

1 Synes om