Sene eksaminatorietimer SDU?

Hej.
Jeg er blevet optaget på medicin, SDU sept. 2005, og har prøvet at finde rundt i undervisningsplanerne for 1. sem. Jeg kan se at der er en del eksaminatorietimer, for nogle hold, som ligger mellem kl 15-18. Det havde jeg ikke regnet med da jeg troede at det meste lå mellem kl 8-15. Hver anden uge skal jeg meget gerne kunne hente barn senest kl 17.
Vil derfor gerne høre fra andre om det ofte sker, at man f.eks har forelæsning fra 8-10 og derefter holdtimer fra 16-18. Hvis ikke det sker for ofte er det selvfølgelig ikke noget problem.
joline

Hej Joline.
Det burde altså ikke være noget problem for dig, at hente dit barn kl. 17. Du kan bare hoppe på nogle tidligere eksaminatiorie-hold. Der er ingen der kontrollerer holdende og stort set alle hopper rundt på holdene som det passer dem.
Tillykke med optagelsen for øvrigt.

Jan

Hej Jan
Tak for det hurtige svar.
joline

Lige en kommentar til det med at bytte hold …
Hvis du prøver at tage timerne på et tidligere hold, skal du være opmærksom på, at de folk, der har hører til holdet, har første ret til at være til undervisningen.
Vi har tit haft problemet oppe i histologi salen, hvor der til nogle timer har siddet væsnetlig flere end der er plads til. Der bliver folk der ikke har skemalagte timer, bedt om at give plads til de, der har.

Hey, hey.
Du kan jo ogsaa proeve at kontakte Rigmor der er undervisningssekretaer paa anatomi og neurobiologi (som staar for undervisningen). hun kan sikkert fortaelle dig hvilket hold du er paa og om der er mulighed for at bytte…
Hendes tlf og email finder du paa www.sdu.dk. soeg efter Rigmor under tlf og adresser.

held og lykke.

[quote=“thsyd02”:d2bi3nvn]Hey, hey.
Du kan jo ogsaa proeve at kontakte Rigmor der er undervisningssekretaer paa anatomi og neurobiologi (som staar for undervisningen). hun kan sikkert fortaelle dig hvilket hold du er paa og om der er mulighed for at bytte…
Hendes tlf og email finder du paa www.sdu.dk. soeg efter Rigmor under tlf og adresser.

held og lykke.[/quote]

Lige præcis :slight_smile: Jeg mindes Rigmor, som Oraklet på Campus :smiley: … Hun kan altid hjælpe dig…