Shop med ting til lægestudiet

Ja, Danmark er nok for lille til at jeg kan leve fedt af det, men som skrevet tidligere er det lige så meget et fritids projekt, jeg lever fint af min SU og lidt arbejde ved siden af :slight_smile:

og ideen med at tage bøger ind vil helt sikkert også blive overvejet, men bliver nok ikke til at starte med da det kræver ret meget plads, måske ved et samarbejde med en anden boghandel, men det ligger nok lidt ude i fremtiden.

Hov - glemte lige en ting, tænkte på fx at lave en ugentligt / 14-dags besøgsdag på de forskellige fakulteter og aflevere de bestilte varer, så man slap for leveringsgebyr etc. men ved ikke om i synes det er for længe at vente på at få sine varer?

Du kunne jo vælge også at tilbyde leveringsservice. Men det kan jo blive meget omfattende hvis du skal levere til en institution liggende langt fra din bopæl… :wink:
Hvad jeg selv ville blive gladere for ville dog være mulighed for at afhente (hvis vi altså bor i nogenlunde samme område :wink: ) Det kunne blot være en enkelt time om ugen eller lign., men det har gentagne gange irriteret mig, at et firma jeg bor nærmest dør om dør med, ikke tilbyder afhentning og at jeg derfor må betale PostDK’s ublu priser…

Mvh,
Deb

Ja, jeg skal selvfølgelig holde så mange muligheder åbne som muligt. - afhentning bør ikke være et større problem, bor rimelig centralt, lige ved islandsbrygge metrostation / KUA, i en let genkendelig bygning (tietgenkollegiet, stort og rundt).

Jeg har endelig fået lidt priser hjem fra nogle leverandører og fx littmann classic II stetoskoper vil være muligt at sælge for omkring 549, eller ihvertfald i det prisleje.

derudover har jeg også en anden model i kikkerten (ikke fra littmann), som er blevet testet i forhold til littmann classic II og bedømmelse var at de var sindsygt tæt på hinanden, det vil koste omkring 299.

og et samlet sæt med det stetoskop, en reflexhammer samt en penlight vil blive under 450-500 kr.

det var hvad jeg har fundet ud af indtil nu.
Derudover har jeg fået en henvendelse fra et firma der sælger pda’er som måske er interesseret i et samarbejde :slight_smile:

Dejligt - så kan du godt regne mig til din kundekreds :wink:
Jeg prøvede i det tidligere indlæg at have humor - tænkte at shoppen din skal være landsdækkende og så var din udbringningsservice et tilbud der ville kunne komme til at koste dig tårer hvis du f.eks. skulle aflevere til Århus en gang om ugen. Avancerne skal i hvert fald være ret gode før dét kan svare sig :wink:
Mht pda’ere: Fedt! Desværre er avancerne på hardware af næsten enhver slags noget nær elendig (been there, done that, got the fucking t-shirt :wink: ) Men, bare det at du vil kunne tilbyde den slags, gør din shop lidt ekstra interessant udfra parolen “nu man alligevel er der” :wink:
Glæder mig til at høre mere fra dig. Det er lidt interessant at følge projektet helt fra start - jeg kommer normalt først indover når folk skal have optimeret deres shop. (Et eller andet skal man jo leve af ved siden af SU’en :wink: )

God arbejdslyst.

Mvh,
Deb

Det er rigtig nok at der er langt til nogle universiteter, det jeg havde tænkt på her var at samarbejde enten med en studerende der eller med en forening eller organisation som kunne tænke sig at tjene lidt på at aflevere de købte varer til de studerende, men det ligger nok lidt ude i fremtiden, i første omgang vil jeg satse på københavnerne, da jeg selv bor her :slight_smile:

Jeg har lige læst i et nyhedsbrev, at der skulle være en gratis vurdering af webshops på Testdinbutik.dk. Det kan være, det også kan hjælpe.

apopov