Skal dokumentere for tilmelding til supplering hurtigt

Hejsa jeg er taget paa paskeferie til min familie som bor i England og da jeg ankom chekkede jeg min email og havde faaet en email fra SDU hvori der stod at de ville have dokumentation paa tilmelding til Supplering i Kemi allerede den 15 april, jeg har under paaskeferien proevet at kontakte forskellige gymnasial supplerings institutioner men de aabner foerst her imorgen d.14 altsaa saa jeg faar travlt med at tilmelde mig og faa dem til at sende en hvilken som helst form for dokumentation til SDU saa jeg kan komme til Kvote 2 Optagelsesproeverne som jeg glaeder mig meget til.

Jeg ville gerne hoere om der er nogen der har nogle raad til hvordan jeg kan faa mig tilmeldt hurtigst muligt og faa dem til at dokumentere saa hurtigt som muligt da jeg er havnet i lidt af en kattepine her.

Indtil videre har jeg alle mine papirer her i England som jeg har taenkt mig at scanne ind imorgen tidlig, dvs. Eksamenspapirer og saa vil jeg ogsaa scanne en Gymnasial supplerings formular ind som jeg har udfyldt og sende alt dette i E-mail til det supplerings institutionen, saa vil jeg saa ringe og forklare min sag og om de kan sende en hvilken som helst form for dokumentation paa at jeg er tilmeldt til Syddansk universitet fx. scanne det ind og sende det.

Jeg er bare lidt fortvivlet og ville have lidt raad Hilsen Henrik