Skriftlig eksamen + AU + Computer = stadig umulighed?

Skal om et par måneder op i skriftlig eksamen i hhv. retsmedicin og psykiatri på AU.

Det er efterhånden lang tid siden jeg har været til skriftlig eksamen, og ville høre om der er nogen der har erfaring med hvorvidt AU stadig forsøger at blokere for skriftlige eksaminer ved brug af computere som for et par år tilbage? - mener at kunne huske en eller anden tilskyndelse om intervention fra ministeriets side, eller er det bare en overlødig idé måske?

Specielt psyk eksamen ligger op til at hver een af de eksaminer hvor det bare er rigtig vigtigt for sådan en nørd som mig at kunne bruge en computer.

Nogen der nogensinde har prøvet skriftlig eksamen ved pc på Århus Universitet?

Jeg går på semester med en der hver gang får lov at skrive på computer, senest til farma. Men hun får også ekstra tid, så jeg ved ikke om vi er ude i noget dispentation. Men helt lukket land er det åbenbart ikke…

Ved i hvert fald der er mulighed for at give dispensation til eksaminerne, men det har der vidst været altid.

Er bare bange for at jeg ikke kan frembyde nogle lidelser som kan indkassere mig en sådan.

Troede bare der var sket ting og sager med AU siden for ca 3 år siden da jeg sidst var oppe, men det eneste der tilsyneladende har ændret sig er åbenbart deres logo :x: