Sommerjob?

Hej alle!

Her til sommer kunne jeg godt tænke mig at jobbe en del, men eftersom jeg kun er på 4. semester, er lægevikariater ligesom udelukket :roll:

Jeg har allerede et job - men det er langtfra fuld tid, så min tanke er at skrive mig op til FADL som supplement. MEN det kunne jo være rart med noget fast - altså noget med tæt på 37 timer om ugen.

Forslag? Helst noget med faglig relevans… Men alle idéer er velkomne.

  1. Flisen

kender nogle stykker der har taget job som portør i sommerperioden. Her lærer du sygehuset at kende, og møder de fleste personalegrupper… måske en mulighed?

Medmindre du decideret vil noget andet, så ville jeg ringe og snakke med vagtbureauet - i Kbh er det ihvertfald ikke noget problem, hvis du gerne ville arbejde fuldtid som spv/vt

Det kunne være en idé. For hvis man er bare er skrevet op på normal vis, er det jo langt fra sikkert, man får alle de vagter, man er skrevet op til.

Jeg har også kigget på jobnet, jobzonen og hvad jobsiderne ellers hedder, men jeg synes, de eneste sommerjobs, der springer i øjnene på een, er rengøring. Og det kunne da være rart med alternativer…

klinisk kemisk afdeling som pindsvin(laborantslave) - ud at tage blodprøver og arbejde i blodbanken - det er klart en mulighed hvis det er - det er bare at ringe og snakke med dem.