Sonjavej 4-86, Aalborg

Hej.
Jeg overvejer at flytte fra min nuværende bolig til et sted tættere på AAU og en smule billigere. Jeg har nu kigget på nogle boliger og fundet frem til boligerne på Sonjavej 4-86. Derfor skriver jeg nu for at spørge om der en der muligvis har hørt noget (både positivt og negativt) om stedet før eller kender en der bor der?
Mvh CC

Jeg følger lige med her - vil nemlig også gerne væk fra min til noget billigere

Hej!

Jeg kan ikke udtale mig specifikt om stedet, men jeg har et par venner som bor på sofievej (næsten lige ved siden af). De er ihvertfald tilfredse med området, og cykler typisk hver dag. Der er jo både Rema, netto og spar meget tæt på hinanden!

Uden at doxxe mig selv, så bor jeg et spytklat fra FRB 7H (kemi & bioscience Institutet), og jeg er -så- glad for at bo herude i Øst. Tror der er 1,8 km til det nye universitetshospital! Så har man selvfølgelig en del længere hjem fra byen, men jeg prioriterede ihverfald at bo i nærheden af uni, og har ikke fortrudt det. Det er meget lækkert at vågne kl 7:10, tage et hurtigt bad, spise lidt mad og så kunne spadsere over til forelæsning.

Hvor stort, og hvilket prisleje søger du?

(Svarer gerne mere specifikt i en DM/privat besked!)

1 Synes om