SPV-Kursus og studiejob i Aarhus

Hej allesammen. Jeg står i den glædelige situation at skulle starte på 1. semester lige om lidt. Jeg ville gerne høre, om det er muligt at få studiejob på 1. semester, og hvilke arbejder dette kunne være? Dernæst ville jeg gerne høre, om man stadig kan nå at søge SPV-Kursus i Aarhus, eller om det er for sent denne gang.

Jeg fandt en side, hvor man kan tilmelde sig kurset, men jeg kan desværre ikke indsætte links, da min bruger er ny. Der var ikke flere pladser tilbage, men måske man kan tilmelde sig andre steder?

Mange tak på forhånd.

1 Synes om

Hvis du ikke nåede at melde dig til SPV-kursus nu her, plejer der også at være kurser senere hen på semesteret omkring forår/sommer – men det er kun igennem RegionMidt, så du kan holde lidt øje der. Og ellers kan man også arbejde som servicemedarbejder på hospitalet :slight_smile:

Der kommer flere kurser op i løbet af semestret, men jeg vil nok anbefale dig lige at komme i gang med studiet og mærke efter i et par måneder om du kan rumme begge dele samtidigt inden du tilmelder dig - det er ret intenst, både studiet og kurset.
Ellers er juli/august et godt tidspunkt, hvis der er kurser (kurset varer cirka en måned + lidt vagtorientering senere)

1 Synes om