Heey
Kan se, at vi har fået svar fra MMI! Hvordan er det gået for jer?
Jeg har selv fået 21 point, så føler jeg ligger lidt på kanten, men krydser fingre for at det går:sweat_smile:
19 point. Må bare håbe på det bedste.
Jaa det bliver spændende!
Jeg har fået 22 point! Krydser fingre
Jeg fik 14 point, men 73 procent på UNItest, er der noget håb?
Vildt godt gået med unitesten!! Det er virkelig sejt gået.
Jeg har forstået at unitestscoren ikke tæller efter MMI, men det er jeg ikke 100% sikker på!
Krydser fingre for dig!
Jeg har fået 24 point, så jeg håber at det er nok:crossed_fingers:t2:
De kigger ikke på unitest. Til MMI er alle lige stillet. Du kommer nok desværre ikke ind:(
Jeg har fået 25 point
jeg har fået 23 point jeg har hørt at grænseværdien var 18 sidste år, men ved ikke om det passer
De Inviterede jo 500 i år, som er det højeste antal jeg har hørt om. Var det ikke 400 sidste år?
Ved nogen om det øgede antal invitationer til MMI, skyldes at de forventer at kunne optage flere i år? Jeg har forstået på talen om de nye pladser på medicin i år ikke blev i Odense. Eller kunne man forvente at grænsescoren kommer til at stige ift andre år, fordi de ville afprøve at have flere interviews per studieplads?
Jeg har også tænkt lidt på det! Frygter også at grænsescoren stiger….. hvordan gik det for dig?
Jeg fik 20 point. Men tror ikke man kan bruge folks selvoplyste score til så meget, da den med høj score nok er mere tilbøjelige til at dele det hehe.
Det er korrekt, det står på SDU’s hjemmeside
Er det stadig 28 point man højest kan få? Nu hvor der er færre stande end sidste år?
Ja det er maks 28 point da 4 stande x 7 (maks points pr stand) = 28 points
Håber at den tommelfingerregel med 4.5 point per stand holder. Har tjekket de sidste mange år igennem og har aldrig set en gennemsnitsscore på 5 per stand. Håber mine 19 er nok.
Har også 19 wow og håber også
Jeg fik 23/28. Fandme spændene at se om det er nok🤞
Med 73 i unitest (fantastisk flot gået) vil jeg tro du har en rigtig god chance for ar komme ind på Århus via kvote 2, hvis du har søgt det.