Test og samtale På SDU- Kvote 2

Hej Alle!

Ville egentligt bare høre hvordan I følte forløbet gik og var , under samtalen og testen på SDU.

  • Lang vente tid?
  • Dårlig information?
  • Blev der taget hånd om jer ?
  • Hygge tanter og Onkler?
  • Forelæsningen?
  • Testen?
  • Samtalen?

Kunne være et par emner, man lige kunne give en kort bemærkning til…

VH

Meget organiseret, velovervejet forløb. Lang ventetid hvis man skulle som de sidste til samtale, men sådan er det. God idé med hyggeonkler, test var fin. Ingen klager fra mig : )

Hej,

Nu var jeg på formiddagsholdet, men desværre en af de sidste på holdet, så nåede at blive godt nervøs. Specielt fordi jeg fik af vide at os, der i forvejen er optaget på en udd. har lidt sværere ved at få en plads end de andre.

Selve informationen inden forløbet var rigtig god, og man følte sig meget velkommen allerede da man meldte sin ankomst.

Testen var også okay, og de 15 min. var rigelig med tid, havde frygtet jeg kun ville nå halvdelen. Nogle af spørgsmålene var for mit vedkommende helt ude i hampen, men nok kun fordi jeg ikke anede hvad jeg skulle svare :wink: Men alt i alt en god blanding spørgsmål der spændte vidt.

Syntes det var utroligt dejligt at vi efter testen blev delt op i nogle hold, så man lige havde nogle at dele erfaringer og nervøsitet med. Og syntes også det var rart at der lige var en hygge onkel/tante, der lige var der til at berolige os, og til at svare på alle vores dumme spørgsmål.

Og så til samtalen. Syntes samtalen var meget afslappet og hyggelig, og fik hurtigt styr på mine nerver derinde. Dog blev jeg stillet en masse spørgsmål jeg ikke lige var forberede på, så det har her efter samtalen gjort mig lidt nervøs for om det nu var okay det jeg svarede.
Blev blandt andet spurgt om hvordan jeg havde det med at fejle, og jeg ville kunne sove hvis jeg fejlede. Blev også spurgt om hvorfor jeg ikke læste til kiropraktor, en udd. jeg af opbygning slet ikke kender til.

Alt i alt en rigtig god dag, og nu kan jeg bare håbe på at jeg får den plads, så jeg ikke skal søge endnu engang.

Dejlig atmosfære, og rart at møde nogen andre i samme båd som én selv.

Ventetiden var lang, men det må man tage med, nu da man har været én af de heldige 300. Forelæsningen var fin, ikke noget nyt under solen. Testen var som ventet, og samtalen føltes som 2 1/2 min, så der har været styr på dagen fra vi mødte 9:45. Alt i alt en gennemført, veltilrettelagt dag =)

En speciel tak til Stina Alstrup, en hyggetante, som var på plads d. 15 Maj på hold 19-20. God til at pille nerverne af én, når de sidder uden på tøjet =)

Til aller sidst, mange gange held og lykke til alle mine konkurrenter, og forh. kommende studiekammeratos…

Og tak fordi I kom til samtale på SDU. Det var en fornøjelse at interviewe jer - i hvert fald 4 af jer :wink:

Held og lykke !

Heia.
Ble det sagt en bestemt dato da svaret skulle komme.
Jeg var på intervju den 15. og de sa ca 3 uker, men mente de 3 uker etter intervjuene den 24. maj.

Hilsen en spent student.

hej Dan,

Det står ind på selvbetjeningen at der gives besked i uge 23. Så mon ikke det kommer snart :wink: .

Mvh Heidrun