Tidligere eksamensopgaver til modul 3 (SDU)

Hej jeg kunne godt tænke mig at se nogle tidligere eksamensopgaver til biomedicinsportet på modul 3 (Viden og information) for medicin på SDU. Er der nogen der har nogen jeg må se?

Mvh. Andreas

Hej
Jeg har en del liggende. Hvis du skriver din mail vil jeg gerne sende dem

Mvh

Hej Sidoch!

Mange tak for det. Det lyder rigtig godt. Min e-mail er: [email protected]. Ser frem til at modtage dem :slight_smile:

Mvh. Andreas

Hej.

Kunne du også sende dem til mig? Det ville være dybt værdsat.

Min mail er: [email protected]

Venlige hilsner.

De skulle nu være sendt

De ligger da inde på elearn? Eller er det nogle andre?

Er der en som ville sende dem til mig ogsaa?
emai: [email protected]
tak tak

Er der en der vil sende disse eksamenssæt til mig også ?

E-mail: [email protected]

på forhånd tak.

Her er der nogen, de fleste af dem er ikke på e-learn:
http://peecee.dk/upload/download/235903

Vil I venligst også gerne sende eksamenssættene med vejledende besvarelser for modul 3 (medicin) til mig (min mail: [email protected]), hvis I har nogle liggende, da jeg står i samme dilemma lige i øjeblikket, som I gjorde for nogle år siden. Jeg er interesseret i de eksamenssæt med vejledende besvarelser I har om alle tre spor (biomedicin, profession- og akademikersporet). Der er næsten intet tilgængeligt på blackboard for modul 3, derfor beder jeg om Jeres hjælp og materialer :slight_smile: for modul 3.

Min mail er: posjpj@hotmail

På forhånd tak for Jeres hjælp.

Hej siz,

Dit link virker ikke længere, så derfor håber jeg venligst på følgende på din side, hvis du stadigvæk har adgang til det:

Vil I venligst også gerne sende eksamenssættene med vejledende besvarelser for modul 3 (medicin) til mig (min mail: [email protected]), hvis I har nogle liggende, da jeg står i samme dilemma lige i øjeblikket, som I gjorde for nogle år siden. Jeg er interesseret i de eksamenssæt med vejledende besvarelser I har om alle tre spor (biomedicin, profession- og akademikersporet). Der er næsten intet tilgængeligt af vejledende eksamenssæt for modul 3 på nogle af sporene på blackboard for modul 3 eller på box.com, derfor beder jeg om Jeres hjælp og materialer :slight_smile: for modul 3.

Min mail er: [email protected]

På forhånd tak for Jeres hjælp.