Til: Kommende studmed på Au

Hey folkens!

Jeg har prøvet at søge for at kunne finde svar på mit spørgsmål, men har simpelthen ikke fundet noget,- så håber at I kan svare mig :slight_smile:

Jeg er blevet optaget på Au, og på mit optagelsesbrev står der at jeg er blevet optaget på medicin- vinterstart, men jeg har alligevel modtaget studiekort (hvorpå der står 2007) og andre informationer om studiestart og rustur. Jeg har desuden også fået en læseplan hvor der står at forelæsning og holdundervisning starter fra den 10 september…

Er det sådan at man på Au også holder rustur for sommer- og vinterstartere sammen, eller hvordan hænger det sammen?
Tænkte at det kunne være derfor at jeg allerede har fået tilsendt en masse breve…
Men alligevel, hvorfor har jeg så fået en læseplan?
Jeg forstår det ikke rigtig :?:

Har ringet flere gange, lagt en besked på deres svarer Og skrevet en mail. der er ingen der svarer mig…

Håber på at kunne få lidt hjælp…

Der har ikke være traditionfor at man holdt vinter og sommerstarts rustur sammen, da de fleste vinter-russerer jo først flytter til byen omkring januar. Det med studiekortet er nok fordi at du teknisk set er optaget som en 2007 student, da det akademiske år jo begynder om sommeren.

Har du fået en holdliste? For hvis du står på en holdliste må du jo på en eller anden mystisk måde være røget på sommerstart

Det med undervisningsplanen undrer mig, vi fik dem nemligt først da vi startede. Jeg forstår det heller ikke rigtigt, prøv at få fat i studiekontoret mandag - der starter alle andre stud.med.'er

Hey der…!

Det var lige de svar jeg stod og manglede :smiley:
Så en stor tak til dig Ronni !! :smiley:

Hey… Jeg tror altså, der er noget galt… Jeg skal selv starte til vinter på AU, og jeg har ikke fået alt det, du nævner… Jeg har godt nok fået mit studiekort, og nogle foldere med information omkring AU generelt. Men det andet du nævner, har jeg i hvert fald ikke fået…

Så prøv at blive ved med at kontakte dem… Du må da komme igennem på et tidspunkt…

Men ellers ses vi til vinter. :bash:

Hey der igen…

Har også modtaget det samme som Tølle, så kunne godt lige tænke mig hører hvad studiekontoret siger til dig, når du får fat på dem…

Hey champs… :slight_smile: Er også Vinterstartere på AU…Det bliver så fedt…!! har også kun fået studiekort…forresten taenkte på om vi får en seperat rustur for vinterstartere eller om vi skal komme til den om sommeren? Er nemlig ikke hjemme om sommeren og vil helst ikke forpasse chancen for at drikke hjernen ud!! inden vi skal i gang med det lange studie…

I skal med garanti nok får lov at drikke hjernen ud i febuars mørke kulde…det gjorde vi i hvert fald da jeg startede.

Hei! Jeg har kommet inn i Århus til vinteren, men har ikke mottat noe som helst informasjon etter å ha takket ja til plassen… nå haster det jo ikke så fryktelig med å få studiekort, men jeg lurer på om noen har fått en innskrivningsbekreftelse av et eller annet slag? Jeg må nemlig ha en skriftlig bekreftelse for å få søkt studielån før jeg begynner.

Så er jeg her igen :slight_smile:

Efter at ha’ været forskellige steder hen og snakket med Mange personer har jeg fået at vide at det er en fejl --> står nemlig stadig som vinterstart i deres system, så det er jo fint nok. Vi ses til vinter!

:smiley:

Stine, med hensyn til din indskrivningsbekræftigelse mener jeg at du selv skal udskrive den fra nettet.

Med venlig hilsen

Ole