Til vinterstartere på SDU

Tror F står for forår og indbefatter alle forårsstartere, som man har forlæsninger med. G (for mit vedkommende) er det hold man har eksaminatorietimer med. G1 (for mit vedkommende) er det hold man skal lave studiestartsopgave og introhalløj med.
Ret mig vis dette ikke er rigtig!

Lyder egentlig meget fornuftigt. I det tilfælde er jeg på hold B2 :slight_smile:

Står F ikke for forelæsning?

Sebastian, heldigt du havde købt de rigtige bøger så. :wink:

Har selv lige fået fingre i Cellular Physilogy i dag. Den ser hård ud. :evil:

Ja det er meget rart, at det var de rigtige bøger :v:
Cellular Physiology skulle vist være en af sværvægterne, har jeg i hvert fald hørt en fugl synge om.

Jeg tror, som Rasmus sagde noget om, at F står for alle der er optaget i foråret 08, hvorimod fx G1 er den sociale gruppe som man holder alt intro-halløjet sammen med, og skriver studiestartsopgaven med. Fx holdet G er så den lidt større gruppe hvori man får den deciderede undervisning i et klasseværelse.

Et skud fra hoften, men det mest logiske jeg kunne diske op med :smiley:

Den studyguide opklarer godt nok en del!! Godt endelig at vide hvilke bøger vi skal bruge :slight_smile:

Men det er godt nok meget information på en gang…! - Men det kommer nok lidt hen ad vejen.

Derudover har jeg lige set at vores ugeskemaer er kommet ud på selvbetjeningen, den personlige er heldigvis noget nemmere at tyde end den der ligger på SDU hjemmesiden :slight_smile:

Saraspons --> Ugeskemaerne har været der længe. :slight_smile:

Men ja den studyguide er bare rar at have. Elsker bare at have et overblik over hvad der skal ske. :slight_smile:

Hvor var det lige den lå henne? :oops:

Sebastian --> Når du logger på e-laern skal du gå ind under Modul 1 - Liv, sundhed og sygdom som står på forsiden. Og når du så trykker dig ind der, vil der over i det grønne felt stå studieguide som nr. 2.

Ok har lige fundet den sorry… :oops: :angle:

hvor ligger de personlige under selvbetjening?
studieguiden er super. endelig noget konkret at forholde sig til :slight_smile:

Dea --> De ligger under bestil udskrift…

Hehe, papa her er røget på C / C3 :wink:
Med alle jer G’ere herinde, så er det sku lidt ensomt. Men hva’ fanden - får jo og se om de har samlet alle tosserne (eller om det kun mig) på det her hold på torsdag. Bliver godt nok spændende!

På panum sætter de holdene efter alder. Således at hold 110 er de yngste, hold 111 er lidt ældre osv osv. Er systemet det samme på SDU - er der nogen der ved dét ?

^^ Ved faktisk ikke hvordan de har fordelt holdene.

Jeg er på hold E og jeg er lige fyldt 21år.

Jeg er også netop fyldt 21, og jeg er jo som nævnt C’er - så det kan da næppe være alder det er sorteret efter, hva?
Kan jo være det er efter valgfag og den slags i gymnasiet, eller måske kvote-afhængigt. Men det kan jo også være de bare har rystet hatten, og trukket navne op tilfældigt !

Det er jo egentligt ikke vigigt, men var bare nysgerrig :smiley:

Hej!
Holdene er fordelt ganske tilfældigt, og desuden er de kun gældende for 1. semester. Som førnævnt er det kun til holdtimerne med opgaveregning osv. i skal være sammen på pågældende hold. I løbet af 1. semester skal i via e-learn vælge studiegrupper/fremtidige holdkammerater. De mindre hold eks.E1, E2 osv. er den gruppe i skal lave den famøse studiestartsopgave sammen med, hvor i er tilknyttet en faglig tutor.

God fornøjelse med rustiden! Nyd den… den kommer aldrig tilbage:)

Goddag alle!
Jeg har lige et par spørgsmål. Hvor meget har I tænkt jer, at tage deres anvisninger mht. til tøjfarvevalg seriøst? Samme gælder tøjdyr, tager I også et med, eller er det bare spas?

Det hele skal skam tages ganske seriøst. Bamserne er til børnenes bamsehospital.

Jeg tager det ret seriøst.

Har fundet det brune tøj og en bamse frem. Mangler bare lige at skrive det essay vi skal have med og så lige at hæve penge til rustur og sådan. :wink:

Samme her - er sikker på at der en grund til at vi skal have de ting med :wink:
Nu var min beholdning af tøjdyr lige lidt lav, så jeg måtte i BR og købe mig en bamse. Dér kan man få sådan en lille djævel for 75 kr - og så støtter man samtidig Børnecancer Fonden. Så er I gået hen og blevet helt pladderhumanistiske - så er det et tip for jer :slight_smile: Jeg sover i hvert fald meget bedre i nat! :smiley:

Jeg skumler dog stadigvæk over det (satans) gule tøj… og det essay bliver muligvis en anelse kortfattet :stuck_out_tongue:

Jeg vil tilføje, at da jeg startede mødte man i hhv. rødt og hvidt. Der var INGEN, der kom i andre farver. Så min erfaring siger mig, at man nok vil føle sig lidt udenfor ved at stå i civil.