Til vinterstartere på SDU

Okay, cool nok :wink:
En der kan give mig et hint om, hvor man finder noget purpur tøj så? :wink: Må indrømme at jeg nok bare nøjes med en t-shirt af en art…

Ja, det med tøjet er også lidt spøjst, men skal nok blive godt,
Jeg har i hvert fald købt ansigtsmaling da jeg kun kunne finde en gul t-shirt. Så det er mig der ligner en indianer med gule streger i hovedet første skoledag!

Og forresten, kan i så komme ind og skrive inde på e-learn under “mødestedet” :slight_smile: Så kan jeg se hvem i er og om i er på mit hold (B2).

Jeg nøjes også bare med en gul t-shirt - (ansigtsmaling bli’r det nok ik’ til) :smiley: Men fedt, at der er nogen der går
“all out” :slight_smile:
Ses i overmorgen!

Ja jeg nøjes også med gul t-shirt og bluse :slight_smile:
dr.Dea - Ville rigtig gerne, men der er tilsyneladende ikke oprettet en tråd med mit hold D2 endnu :roll:

Forresten alle sammen: Vi skal møde på torsdag kl 9:30, da introduktionen er rykket til 9:45 - det står på e-learn under Announcements…

[quote=“Brandt”:1h03p62h]
Forresten alle sammen: Vi skal møde på torsdag kl 9:30, da introduktionen er rykket til 9:45 - det står på e-learn under Announcements…[/quote]

Tak! Det var sku ret nyttigt lige at vide…

Glæder mig til at se om jeg kan spotte Dea i mængden. Det bliver da for fedt!
Jeg flytter først rigtig til Odense her i morgen Onsdag, og skal bruge dagen på at se efter gult tøj dér, for det er ikke til at få her i Tåstrup-omegnen. Bliver en gul trøje/t-shirt og måske en hat af en sort :stuck_out_tongue:

Hey Allesammen :smiley:
Glæder mig super meget til på Torsdag. Har fundet en gul ski jakke og t-shirt frem. Og fandt en sød skildpade til børnene.
Og hey Dea, jeg er også kommet på hold B2. :lol: Kan dog ikke komme på e-learn i øjeblikket, desværre.
Glæder mig til at møde jer alle sammen.
mvh. Oliver