Tutor til eksamenslæsning i anatomi

Jeg læser veterinærmedicin på KU, men tillader mig alligevel at prøve lykken herinde.
Jeg har et hængeparti i form af en reeksamen i anatomi, som ligger i slut august.
Søger hjælp til at få lavet en læseplan og generel hjælp til struktur, så jeg kan få øvet mig og læst ordentligt op.
Er der mon nogen, der kunne have mod på at hjælpe mig med det? Naturligvis mod betaling :slight_smile:

Hej Frederikke, jeg fik selv 12 til eksamen i maj, så jeg kender til både pensum og eksamensformen. Jeg vil gerne tage en snak med dig om, hvordan vi sammen kan lægge en konkret plan, så du føler dig godt forberedt og klar til reeksamen i august :blush:

Skriv endelig, hvis du har særlige fokusområder eller spørgsmål allerede nu – så tager vi den derfra!

1 Synes om

Er det en anatomi eksamen i bevægeapparatet, indre organer eller central nervesystemet? :slight_smile:

Hej! Det er eksamen i makroskopisk anatomi, topografisk anatomi, speciel histologi og speciel embryologi.
Bevægeapparatet er ikke en del af denne eksamen, men organ(systemer), nerver, kar, CNS osv. er en del af det :blush: