Uddannelseskort til indre by

Hey :wink:

Jeg skal starte på KU til vinter og sidder og skal bestille uddannelseskort til transporten fra ballerup/Sømoseparken til Panum.

Tænkte her på om der er nogen herinde der ved om man kan få uddannelseskortet sådan at det også dækker indre by?? altså sådan at det også dækker zone 1, selvom skolen ligger på nørrebro og jeg i princippet ikke har nogen reel grund til at skulle over i zone 1??

//Thisa

Den skulle gerne dække zone 1, da Panum er beliggende i zone 1 :slight_smile:

Husk at søge i god tid, du kan først få kortet gældende fra 1. februar, men hvis jeg var dig, vil jeg gå i gang med projektet allerede nu. Der går op til 3 uger før man har kortet i hånden…

Undskyld :silly:

det er rigtigt, zone 1 er også med… det er min fejl :wink:

men ja, har hørt at der er lang ventetid, men ville lige have det med zonerne på plads først :wink:

men tak for svaret :slight_smile:

nu har jeg udfyldt de 5 trin (el. ngt) der er til bestilling af uddannelseskortet, men den adresse som kortet vil blive sendt til er den adresse som jeg flytter til. Men eftersom jeg først flytter d. 1/2 2012, vil jeg gerne have uddannelseskortet sendt til min nuværende adresse. Ved nogen hvordan jeg gør det?

FOr i sidste trin “godkend og bestil” står der at kortet og de fremtidige vil blive sendt til den adresse jeg flytter til. og det er jo ikke der jeg vil have det sendt til…

nope, det med adressen ved jeg desværre ikke noget om…

oki, prøver bare at ringe til dsb igen, selvom de er røv umulige at få fat på :blink: