Undervisnings videoer på Youtube

Goddag

Jeg er studerende. og utrolig passioneret med mit studie. Jeg har derfor lavet nogle undervisnings film, og uploadet dem på Youtube!!

Mit Nick på youtube er AnatomicMan

tjek filmene ud og kom med feedback, jeg kan altid bruge konstruktiv kritik eller lign.

Der er lavet film om utrolig mange forskellige emner!!!
Evt. blot søg på
Hæmoglobin
Ledlære

Fedt initiativ, men du “underviser” indforstået. Jeg forstår godt hvad du fremlægger, netop fordi jeg kan teorien i forvejen.
Den diskurs du benytter, tror jeg ikke at lægmand forstår - og hvorfor så overhovedet lave disse videoer?

Håber du forstår hvad jeg mener. Du skal lære at formidle viden til mennesker, som ikke har den forhåndsviden du har - ikke bare repetere kendt stof. Men, hvis det hjælper dig til at lære, er det selvfølgelig fint :slight_smile:

Hey du :slight_smile:
Fedt initiativ!! Det må jeg starte med at sige :slight_smile:
Jeg går selv på 2. semester, og jeg har ikke lige set den video du har posted fordi jeg ikke har haft om det endnu - det får vi på mandag. Men jeg så din video om led. Og det er noget jeg selv har svært ved. Jeg går ud fra din målgruppe er folk som mig - der sidder midt i det og synes det er svært :slight_smile: