uniTEST på pc eller papir?

,

Hejsa,
Jeg skal til unitest i år, men er i tvivl om, hvilken testform der fungerer bedst. Bør man tage den i Aarhus i papirform eller på SDU på computer? Hvad anbefaler jer, der har prøvet den begge steder. Er der fordele/ulemper ved det ene el. andet el. noget der fungerer bedre ift. det andet? Tak på forhånd
Mvh. Dan

1 Synes om

Jeg tænker at det selvfølgelig er meget individuelt, om man er til papir eller pc. Jeg var til unitesten sidste år på AU, og det var på papir - hvilket jeg selv foretrækker, fordi jeg føler jeg har bedre overblik når jeg fysisk kan bladre i siderne. Derudover er jeg heller ikke bange for at der skulle være en fane åben, eller der kommer en kalender-påmindelse op midt i det hele. Det kan godt virke lidt forstyrrende…
Uanset hvad, så tror jeg ikke du selv kan vælge om du tager den på papir eller pc hvis du søger begge steder (AU og SDU). Søger du begge steder, så mener jeg du skal tage den på SDU. Kunne læse på SDU’s hjemmeside, at du tager testen der hvor din højeste prioritet er, men på AU’s hjemmeside står der at man tager den på SDU, hvis man har søgt begge steder - det kan sagtens være noget jeg har misforstået, så du må ikke lige hænge mig op på det :wink:

1 Synes om