UniTesten SDU- Jeg kom desværre ikke ind

Hejsa! Tillykke til dem der er kommet videre! Jeg er desværre en af dem som ikke kom videre… Jeg skriver herinde for, at spørger om gode råd til hvordan man bedst muligt kan gribe testen an. Jeg følte testen var meget svær! Jeg brugte endda penge på en kvote 2 kursus “aspiri”. Dette hjalp ikke. Derfor søger jeg hjælp fra jer! Hvad kan jeg gør bedre til den næste UniTest i 2024? Håber i vil dele jeres gode råd!

God dag! :slight_smile:

Hejsa! Jeg fik desværre kun 35… Det er første gang jeg har taget testen…

Hej Ole!

Tak for linken! Hvis det okay, at spørger, hvordan øver mig sig for eksempel til kritisk tænkning? Jeg følte også at den kvantitative del drillede en del…

1 Synes om

Hey. Du er ikke alene, jeg synes også den var rimelig svær. Jeg scorede 42, men som de andre også siger, så tror jeg bare vi skal tage en masse af de øvelser der ligger samt læse, læse og læse. Jeg har hørt det er smart at læse forskellige genrer, så alt fra skønlitteratur til science fiction osv. Det er ihvertfald hvad jeg vil gøre til næste år:) Jeg havde selv planer om at bruge Aspiri som hjælp næste år, men det virker ikke til du kan anbefale det måske?:smiley:

1 Synes om

Jeg kan anbefale Aspiri meget højt.
Jeg har selv været oppe i år og kom videre til MMI med en score på 63.
Jeg synes personligt at det giver forberedelse på hvad man går ind til samt effektive teknikker til løsning af opgaverne hurtigt og rigtigt😌

1 Synes om

Kæmpe tillykke med at gå videre. Tak for anbefalingen, så undersøger jeg det nærmere:D

1 Synes om

Jeg følte ikke Aspiri hjalp. Måske brugte jeg det forkert