Velkommen til det nye studmed.dk

Velkommen til det nye studmed.dk

Meget vil ske den kommende tid, men nu er det vigtigste sket og det er at data er flytte over til det nye system, som annonceret på studmed.dk tidligere.

Der skete desværre en fejl i processen, så flere har fået en email med nyt kodeord 2 gange, det vil jeg meget gerne undskylde - ganske pinligt.

Det er det senest modtaget kodeord som er det gyldige.

Men nu er vi igang, men der vil som sagt ske en masse på siden over den kommende tid, så hæng og fat mod, hvis der er features der ikke er lige logiske. Vi skal vist lige alle sammen vende os til det nye system!

Mvh

Frold aka Frederik Liljefred

Lækkert!

Så snakker forummet dansk.

Der er også kommmet en kontakt formular under “kontakt os”

Man er velkommen til at teste den…

Mere kommer de næste timer…

Så er der kommet en social netværks tjeneste på siden…

Alle nye svar eller tråde overføres automatisk til seneste aktiviteter på forsiden!

Jeg kunne ikke bruge nogle af de tilsendt kodeord. “Invalid Token” var vist fejlbeskeden.

Det kan skyldes den omstændighed at der til flere brugere er sendt 2 mails ud - altså et nyt kodeord 2 gange.

Desværre crashed det da jeg var i gang med at overflytte data fra det gamle forum til det nye.

Hvis du har brugt det nye password fra mail 1 kan det være årsagen??

Jeg har fortsat 1165 mails i min min mailkø, så måske du ikke har modtaget mail nummer 2 endnu…

Det ser (sgu) godt ud! :cheer:

Ja, super lækkert med nye rammer.

Men hvor er Skadebogen, som før lå på: http://www.studmed.dk/skadebogen/ ?

[quote=“fats” post=79350]Ja, super lækkert med nye rammer.

Men hvor er Skadebogen, som før lå på: http://www.studmed.dk/skadebogen/ ?[/quote]

Så er det tilføjet i top-menuen som et selvstændigt menupunkt.

Den bedste og hurtigste løsning. Nu virker det i hvert fald.

Håber det er fixed nu.

Nu køre der med den nyeste udgave af skabelonen netop frigivet i dag.

Meld tilbage om fejlen fortsætter!!

Jeg må sige at den er blevet rigtigt pæn den her side!!! :slight_smile:
Den er dog også blevet lidt tungere at danse med for browseren, men ikke så meget at det gør noget.
Jeg vil gerne foreslå at forum bliver rykket frem som forside, for det er der “ting sker”, og
det vil garanteret også være der nye brugere vil finde interessante tråde. Indholdet på den aktuelle forside virker ikke så dragende. :huh:

Desuden virker det fortræffeligt at have skadebogen stående hvor den står - det virker på en måde logisk at det man skal bruge i en ruf, er det som står i top-menuen B)

Tak for inputs!

Jeg vil gerne sige at jeg ikke regner med ændre på forsiden - da ideen netop er at forsøge skabe en form for social-strøm på forsiden, hvor af al alktivitet fremgår.

Hvem der har uploaded filer og hvilket til filbasen, hvilke nye emner der er tilføjet, hvem er ven med hvem, hvilke begivenheder er tilføjet.

Alle features er endnu ikke taget i brug af sidens brugere, måske fordi folk ikke har set dem, måske fordi der er ikke er et behov, måske fordi på grund af manglende brugervenlighed …

Det kan være jeg vil for meget siden.

Forummet er kernen i siden, men jeg har valgt ovenstående løsning for at komme lidt væk fra den statiske tanke omkring et forum og prøve at gøre det lidt “sjovere” og mere dynamisk at besøge siden.

Jeg tror det nye studmed.dk lige skal finde sit stå sted og så håber jeg da på mere aktivitet også i grupper og hvad der er ellers er af funktioner.

Hej.
Jeg har et spørgsmål omkring den nye smarte forum-form. Jeg har for et årstid siden tilknyttet en signatur til mine indlæg, altså i dit tidligere forum så at sige. Hvordan fjerner eller redigerer jeg den i dag? Jeg synes jeg har klikket på det meste under profil-indstillinger, men har endnu ikke fundet noget. Kan det overhovedet lade sig gøre længere?

På forhånd tak.

[quote=“Steenberg” post=79804]Hej.
Jeg har et spørgsmål omkring den nye smarte forum-form. Jeg har for et årstid siden tilknyttet en signatur til mine indlæg, altså i dit tidligere forum så at sige. Hvordan fjerner eller redigerer jeg den i dag? Jeg synes jeg har klikket på det meste under profil-indstillinger, men har endnu ikke fundet noget. Kan det overhovedet lade sig gøre længere?

På forhånd tak.[/quote]

Tja, det er ikke helt oplagt, medgivet.

Det skyldes at der bruges 2 systemer - et forum og den sociale netværksklient, som er forsiden.

Begge systemer gør brug an profil. Umiddelbart er det sat til at den eneste profil der skal bruges er den socialnetværksprofil. Men signaturen kan jeg se indhentes fra forumprofilen.

Du kan ændre den via følgende link: http://studmed.dk/forum/myprofile/edit