Hej!
Jeg er skal op til reeksamen i B3 i august og vil høre, om nogen herinde ligger inde med optagelserne fra under corona? ![]()
![]()
Og ellers tages gode tips og tricks imod med kyshånd!
Hej!
Jeg er skal op til reeksamen i B3 i august og vil høre, om nogen herinde ligger inde med optagelserne fra under corona? ![]()
![]()
Og ellers tages gode tips og tricks imod med kyshånd!