Ville I forbedrede jer på MMI?

Hejsa
Jeg er gået videre til MMI og har læst lidt om det og de forskellige stande. Jeg synes, at det er svært at forbedrede mig, da jeg føler at jeg vil blive vurderet på min personlighed.
Hvad tænker I? ville I bruge meget tid på at læse op på etik og aktuelle debatter? og hvilke emner tror I kan komme op?

Jeg skal også op til MMI i år. Jeg føler ærligt ikke, at man kan “forberede” sig som sådan. Vi har jo ingen mulighed for at vide, hvad vi bliver testet i. Standene er også kun blevet reduceret til 4, så det gør det bare sværere at vide, hvad de reelt set vil teste os i. Jeg vil bare sørge for, at jeg får nok søvn natten inden, og så håber jeg på det bedste

Det er lige præcis sådan jeg har det. Føler også at når nu de har ændret det til 4 stande, at det måske er nogle andre ting end de har lavet før. Jeg tror også bare at jeg tager det roligt, for det er meget personlighedsmæssigt og det føler jeg ikke at man kan lave så meget om på hahah.

Det bliver en rigtig god dag på onsdag, og jeg glæder mig til vi ses!

Jeg tror den bedste forberedelse er at møde op veludhvilet med et åbent sind og tage det roligt.
Vi ved der er meget på spil for jer, og nervøsitet er forventet. Men prøv for din egen skyld at tage en dyb indånding før og efter hver stand, så skal det nok gå fint.

1 Synes om

Er der 4 stande i år?

Jeg ville gerne bidrage yderligere, men al information vedrørende prøven er fortrolig og ikke må videregives, så det kan jeg ikke. Når i møder på dagen vil i få nærmere information.

2 Synes om

Please fortæl, hvad standene overordnet kan handle om

Du kan læse det i tidligere tråde her på studmed, kræver kun en enkelt søgning :smiley: