Yeah-jeg-kom-ind-tråden 2007

September :slight_smile:

Jeg skal dog til en sygeeksamen d 24/8-2007, før jeg kan være sikker på et endeligt optag :roll:

Men ellers glæder jeg mig bare til at starte :smiley:

Og endnu engang tillykke til alle jer andre !

Yeah! Jeg kom ind på KU!

Tror jeg da - Brevet er ikke lige kommet endnu, da jeg bor i Sverige.

Men havde hvertfald vel over det krævede for KU, og mine logins bekræfter da også, at jeg hvertfald ikke er inde i AU eller SDU :smiley:

Så er det bare spændende om jeg får vinterstart, som jeg har bedt om. Oh well, det må vise sig mandag!

Hej alle og tillykke med optagelsen :slight_smile:

Er selv kommet ind på min første prioritet ved SDU, ej hvor jeg glæder mig til at starte i september og møde jer andre :stuck_out_tongue:

iiiiiiiihh! Jeg elsker disse tråde :wink:
Har været igang lidt tid, men har stadig fornemmelsen fra starten siddende i kroppen, så… STORT TILLYKKE til alle herfra :smiley:
Og velkommen til Panum - jer på KU.

Yes!! Hvor er det vildt at komme ind efter så lang tids kvote 2 arbejde!

Glæder mig til at se jer allesammen på KU!

Jeg glemte at tilføje, at jeg også blev optaget på KU - vinterstarter.

Er også enorm glad…håber, at jeg kommer til at møde Jer derned ved Panum :smiley:

Så kom brevet - Vinterstarter!

Ses på Rustur :shock:

Jubiiiiii, sommerstart AU :smiley:

Glæder mig helt vildt! :bash:

Nu skal det sidste af sommeren bare nydes med arbejdet på plejehjemmet - eller noget, hihi :lol:

TILLYKKE til alle! :smiley:

Skal selv starte på min 1. prioritet, SDU, til september. Det er simpelthen bare en kæmpe lettelse endelig at være optaget!

Glæder mig rigtig meget til at møde jer andre fra SDU :slight_smile:

Mvh Jeanet

Kære alle nyoptagne,

Vil jo ikke ødelægge jeres glæde eller tage al for meget af jeres gå-på-mod fra jer, men med den nye 4-års-regel, hvor man som færdig læge bliver tvunget ud i specialer, som man ikke nødvendigvis interesserer sig for, så er det blevet væsentligt mindre fedt at blive optaget på medicinstudiet. Livet som færdig læge er også blevet væsentligt mindre attraktivt.

I kan allerede nu prøve at være med til at ændre denne katastrofale tvang overfor yngre læger ved at underskrive protesten her på siden og ved at skrive indlæg til Ugeskrift for læger, på laeger.dk´s debatside og meget mere.Se evt mere på
FADLs side om 4-års reglen

mvh
Daniel

[quote=“dfn”:2t36l0y6]Kære alle nyoptagne,

Vil jo ikke ødelægge jeres glæde eller tage al for meget af jeres gå-på-mod fra jer, men med den nye 4-års-regel, hvor man som færdig læge bliver tvunget ud i specialer, som man ikke nødvendigvis interesserer sig for, så er det blevet væsentligt mindre fedt at blive optaget på medicinstudiet. Livet som færdig læge er også blevet væsentligt mindre attraktivt.

I kan allerede nu prøve at være med til at ændre denne katastrofale tvang overfor yngre læger ved at underskrive protesten her på siden og ved at skrive indlæg til Ugeskrift for læger, på laeger.dk´s debatside og meget mere.Se evt mere på
FADLs side om 4-års reglen

mvh
Daniel[/quote]

Inden i bliver urolige - meget kan ændre sig - turnusdebatten er et altid glohedt emne, så måske er der ingen turnus når i bliver færdige måske er den på 2 år, så jeg tror ikke I skal bekymre jer om andet end at nyde det sidste af sommerferien og glæde jeg til en ny og spændende verden - my 2 cents… I er dog velkomne til at skrive under på underskrift indsamlingen som kommende læger. Link findes på forsiden!

Tillykke til alle optagne!
Vi ses nok til de mindre seriøse aftener i Odense. :stuck_out_tongue: