Yeah-jeg-kom-ind-tråden 2007

SÅ kan man se, om man er optaget på sdu. Fik heldigvis et “tillykke” iforhold til sidste år:=)

Optagelses Område: 17115 , Lægevidenskab

Status: Tillykke, du er optaget på ovenstående optagelsesområde på Syddansk Universitet. Du vil senest den 28. juli modtage et optagelsesbrev fra universitetet. Du skal enten skriftligt bekræfte din studieplads senest den 5. august 2007, eller bekræfte din plads via selvbetjening her på siden - se vejledning i optagelsesbrevet.

Bemærk!Hvis du har svaret Ja eller Nej via selvbetjening, skal du IKKE indsende svarskemaet på papir.

Dette er tråden hvor du kan råbe din glæde ind over du kom ind på dit drømmestudie - giv følelserne frit løb :smiley:

Og tillykke herfra!

Jaaaa!!! Jubiiii!!
Jeg kom ind på min 1. prioritet - SDU :bash:

Hold op, hvor er jeg bare glad!!!
Jeg ved dog ikke, hvorvidt jeg er blevet sommer- eller vinterstarter, da der ikke stod noget om dette på selvbetjeningen!
Jeg håber på førstnævnte, men uanset hvad, er jeg bare lykkelig nu :smiley:

TILLYKKE!!! Fik præcis samme besked :smiley: Hvor er det bare skønt!

Men gad vide, om vi er blevet sommerstartere så, når nu der ikke står noget om vinterstart? :blink1:
Jeg håber det!! Hvis nogen har tjekket SDU’s selvbetjening, hvor der står noget om vinterstart, må I meget gerne skrive :slight_smile:

Flettede 2 emner sammen - derfor Makilla’s står 2 gange!

Yes… så lykkes det… Kom ind i Århus som første prioritet… så Nice… og jeg som var nervøs for mit 9,8… Fuck, hvor er jeg glad… :smiley: :smiley: ses i Århus til februar…

Hihi… Ifølge nyhederne på dr.dk så er jeg med mit snit på 10,0 kommet ind på min 1. prioritet KU - så det er jo bare super!

Må indrømme at jeg tvivlede et øjeblik - men det ser jo positivt ud! :slight_smile:

Mvh. Littleprincess :slight_smile:

Tillykke, Mie :up:

Postmand Per har lige været forbi med brevet fra SDU, og jeg blev sommerstarter :wohow: Så nu er jeg bare så lykkelig, som man kan blive!!

Stort tillykke til alle jer, der er blevet optaget :smiley:

WEEEEEE, JUBIIIIIIIIIII, Jeg er også kommet ind… :smiley:

Har dog vidst det længe nu, da jeg kom ind via kvote 2 på SDU.

Nu går jeg bare og venter på brevet der kan fortælle om jeg er sommer eller vinter starter… :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hí5 ! Det samme her!
Super dejligt…
Med hensyn til sommer el. vinterstart - så har jeg heller intet fået at vide. Regner med at det står i brevet vi får i dag. Men da jeg selv er 20 år (januar '87 ) gammel, så regner jeg med vinterstart.

[quote=“Makilla”:1u4kihx2]Jaaaa!!! Jubiiii!!
Jeg kom ind på min 1. prioritet - SDU :bash:

Hold op, hvor er jeg bare glad!!!
Jeg ved dog ikke, hvorvidt jeg er blevet sommer- eller vinterstarter, da der ikke stod noget om dette på selvbetjeningen!
Jeg håber på førstnævnte, men uanset hvad, er jeg bare lykkelig nu :smiley: [/quote]

Først og fremmest tillykke til jer allesammen!!

Jeg fik afslag fra 2. prioriteten SDU, men et tillykke med studiepladsen fra 1. prioriteten KU! Lige nu er det godt nok svært at få armene ned :smiley: :smiley:

Men jeg er sommerstarter- er der nogen som ved om det er muligt at blive flyttet til vinterstart??
Jeg har indtryk af at de fleste vil starte om sommeren, så mon ikke det er muligt at finde en som er villig til bytte-bytte-købmand? (dette var en opfordring til at pb mig hvis det har interesse!:D)

Endnu en gang tillykke til os!! Det skal fejres med rigelige mængder af velskjænket fadøl!! YIHAA

Og her til sidst:

En stor tak til alle jer hjælpsomme sjæle herinde på studmed. Uvurderlig hjælp- min aktivitet herinde vil bestemt ikke stoppe nu jeg er kommet ind. Sås

Tillykke til alle som er kommet igennem nåleøjet!
Jeg er også lige optaget på SDU. Det er sgu super lækkert. Super glad!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål til andre SDU’er som lige er optaget:
Jeg sagde JA tak på selvbetjenings kontoen på sdu lidt over tolv i nat. I de papirer som jeg har modtaget i dag, står der at vi umiddelbart efter at have afgivet vores “ja-tak”, vil modtage brugernavn og password til IT-faciliteterne via vores mail. Jeg har ikke modtaget noget på min mail? Har I andre det? Eller har jeg misforstået noget i brevet?

Tillykke :slight_smile:

Men nej, du får ikke noget via mail!
Der står jo:
“Når du har sagt ja til pladsen, modtager du umiddelbart efter e-mail-adresse, brugernavn og password til logon til IT-faciliteter.”

Så der står ikke, at du modtager det VIA mail, men blot at du får en mailadresse mv.!
Jeg går ud fra at det kommer med posten, sådan som jeg har forstået det.

Tillykke til alle jer som er kommet ind på drømmestudiet!

Er selv kommet ind på min 1. prioritet - KU - gennem K2, med opstart 1. september!!

Er øm i arme, ben og hals af de utallige glædesdanse, skrig og skrål, som mine stakkels naboerne har måtte lægge ører til siden posten ankom kl. 9 imorges!
Ha ha, så kunne det sgu alligevel lade sig gøre… og forhelvede hvor er det ubeskrivelig lækkert!

Endnu engang tillykke til jer andre!! Vi ses jo snart nogle af os…

Tillykke til alle som er optaget på verdens fedeste studie :slight_smile:

TrineHP -> jeg har sendt dig en PB - tjek den her

Jamen jeg er kommet på standby sammen med 14 andre på SDU :wink: Kan se der er 285 optagne, så burde jo være noget chance for, at et par stykker hopper fra og jeg får en plads. Men må jo bare vente at se :slight_smile: Ledte lidt efter tallene fra sidste år, hvor mange der kom ind fra standby af, dog uden held. Nogen der ved det?

Argh! Mit brev er vist glemt i posten, øv øv øv!

Først og fremmest et stort tillykke til alle I andre (velfortjent) glade mennesker :slight_smile:

Jeg er også sommerstarter på KU - nogle der ved hvornår vi kender vores holdnummer?

Kh. Littleprincess :smiley:

[quote=“Littleprincess”:1bxzazby]Først og fremmest et stort tillykke til alle I andre (velfortjent) glade mennesker :slight_smile:

Jeg er også sommerstarter på KU - nogle der ved hvornår vi kender vores holdnummer?

Kh. Littleprincess :smiley: [/quote]

Du modtager et brev med posten om et par uger med information om rustur, holdlister osv.

Littleprincess skrev
[B]

[quote]
jeg er også sommerstarter på KU - nogle der ved hvornår vi kender vores holdnummer?[/quote]

Jeg ihukommer, at man vil få det midt i August.

Er du forresten september-starter eller febr.?? :slight_smile: