Optagelsesprøve på SDU

Ja der er sgu’ nok ikke andet for :slight_smile:
Du virker meget afklaret med prøven, det vil jeg også prøve at være fra nu af så !

Held og lykke til alle! Fy for pokker, hvor er det spændende!!! :woohoo:

Har lidt affundet mig med, at jeg i aften ikke kan gøre fra eller til alligevel - så er det bare knæk og bræk i morgen.

Jeg er på hold 3, møder 10 og skal ind 11 :slight_smile: hvad med jer?

Pøj pøj allesammen!!!

Hold 3 her også :slight_smile:

Ved sgu ikke lige hvor U26 er, men det finder jeg vel ud af :smiley:

Tak Mignon :slight_smile:

Jeg skal være i U20.

Held og lykke alle sammen!

Testlokale: U26.
Holdnr: Hold 3

Hvordan kan du være U20 hvis hold 3? :S

Jeg skal gerne være den første til at aige, at vi nok ikke ses til MMI!

Det var ikke så optimistisk ;). Hvad synes du om prøven?

Den var interessant, vil jeg sige.

Det er virkelig svært at sige hvordan man har klaret sig vil jeg sige. Den eneste jeg synes der var vild træls og jeg ikke magtede var den med bien. Resten synes jeg var ret ligetil, men det er virkelig svært at sige om man bare har misforstået spørgsmålene eller om man har gjort det rigtigt. Det sjove er også, at det hele er oversat fra Engelsk, og på den måde kan være flere fortolkningsfejl.

Synes den med Satre var spændende, og nogle af de andre tekster var også meget interessante. Den med rotterne var også meget sjov.

Den med bien var også mega træls :P. Det var en af de opgaver hvor jeg sad og læste opgaveteksten flere gange, uden at fatte hvad der stod. Dem var der et par opgaver med, og så var der nogen der var relativt lette.

Jeg er ikke helt så sikker på at jeg går videre, som jeg var sidste år. Men man kan jo håbe :lol:

Præcis. Jeg synes bare det er vigtigt ikke at have gode eller dårlige forventninger, men bare forholde sig neutral på dette tidspunkt. En test som sådan en her handler virkelig om du lige har forstået spørgsmålet rigtigt, om du har været lidt for stresset for nogle af spørgsmålene og så overset en lille detajle, og om noget basisk aflæsnings-metode, kombinatorik samt matematik (e.g. division og gange). Nu får vi at se. :slight_smile:

Jeg holder mig også så neutralt som det nu er muligt :P. Der er alligevel ikke noget at gøre nu :P. Nåede du igennem hele opgavesættet?

Var færdig med det hele da der var en halv time tilbage. Måske læste jeg for hurtigt, ingen idé. Jeg nåede at komme tilbage til nogen af de svære opgaver og gennemtjekke mine svar. Er meget neutral og kan ikke rigtigt sige om det er gået godt eller skidt, jeg kan bare fortælle dig - det er gået :smiley:

Sådan lige til trøst…
De sidste 2 år har grænsen for at komme videre til MMI været hhv. 49 og 51 hvis jeg husker rigtigt… Og ud af 95 mulige point er det jo ikke vildt højt, så der er mange andre der også synes det er en svær prøve :slight_smile:

Puha, jeg synes 50 er optimistisk for mig i øjeblikket! Jeg havde 5 minutter tilbage, da jeg manglede at svare på 2 jeg car gået fra.

Til sidst kørte jeg bare rundt i det, og kan slet ikke forstå hvordan tiden løb fra mig, når jeg konstant forsøgte på at være årvågen og bare springe videre hvis jeg sad lidt fast.

De sidste 2-3 krydser var derfor ene og alene førstehåndsindtryk.

Den ned rotten var en bitch, for der kunne jeg for alvor mærke tiden, og tabte derfor tråden flere gange. Er helt pinligt berørt over det, for havde lagt en klar plan om at blæse igennem opgaverne, men det blev så aldrig en realitet.

Jeg har derfor ingen forventninger OVERHOVEDET, og skulle jeg trods al forventning gå videre, så er der satme en som holder hånden over mig!

Hej alle sammen :slight_smile:

Jeg var på hold 3 og er endeligt kommet hjem efter en lang køretur. Jeg følte det gik godt. Held og lykke

Var selv på hold 6, og er lige kommet hjem. Synes prøven var svær! Kombinatorikken og de opgaver der omhandlede hvordan nogen forsvarede noget var ikke lige min kop te. Synes folk så meget kompetente ud i år! :frowning:

Hvad er ellers jeres opfattelse? :slight_smile:

Jeg var på hold 3, U20.
Ligesom Mummi syntes jeg også folk så aldeles kompetente ud. Jeg læser langsomt, så manglede 14 spørgsmål da tiden var gået. Jeg satte selvfølgelig tilfældige krydser men chancen for de er rigtige er jo ikke så stor desværre.
Men jeg syntes den med sygeplejerskernes vagter var svær at forstå, eller er det mig der er idiot? :slight_smile: