Hvad kom du op i på 3 sem?

Hvad kom du op i på 3 sem?
0

Examenstid er snart her, og jeg vil gerne vide hvad I andre her der er længere end 3 sem kom op i for spørgsmål. Vil nemlig gerne vide hvis min “teori” holder…

Hoved?: UE kar
Bi?: US af skulderregion med demonstrant.

Jeg var oppe hos Finn Bojsen-Møller…

Må man høre hvad din teori går ud på?

Hovedspørgsmål: Branchiebuer
Bispørgsmål: OE nerver

Det var hos Tranum

Neurofys
Hovedspørgsmål: neurologiske undersøgelsesmetoder
Bi: Hukommelse

Hovedspørgsmål: Det autonome nervesystem
Bispørgsmål: Placenta og fosterhinder

Det var hos Kjeld Møllgård

Hoved: Regiones manus
Bi: Hørelsen

Jeg var oppe hos Morten Møller (ikke sandt?) :smiley:

hans teori kunne være alle får både et hovedspørgsmål og et bispørgsmål… :smiley:

nu driller jeg vist :smiley:

Hmmmpf…! :slight_smile:

Nej, min teori var at måske hvis man kom op i et hovedspørgsmål i ren anatomi så var måske bispørgsmålet IKKE ren anatomi, altså måske embryologi. Men det viste sig at det var forkert! Tak for det. :slight_smile:

Har også hørt noget om at 1/3 kommer op i neurofys. Nogen der ved hvis dette passer?

Hovedspørgsmål var Mundhule og spytkirtler.
Bispørgsmål var Indre Øre.

Var oppe hos Mogens Claesson.

Hvordan foregår anatomieksamenen på KU? Trækker I kun 2 spørgsmål? Det lyder som om, det er mundtligt…?

Der kører 4 eksamner ad gangen (i 4 rum altså :slight_smile: ) og i et af rummene er der neurofys … den skarpe vil hurtigt have gennemskuet, at det giver 25% der skal op i neurofys.

Yep, det er mundtligt. Et par dage før er der dog også en spotprøve med 20 “stationer” ~ 40 spørgsmål (incl 6 i neurofys og 2 i biokemi). Den mundtlige del og spotten indgår i en samlet bedømmelse (siger de).
Man trækker et hovedspørgsmål og et bispørgsmål. Alle mulige hs og bs er kendt på forhånd.

Hoved?: Neurofys, somatosensorisk funktion
Bi?: Neurofys, nerveledningshastighed
Hos Jens Midtgaard

Neurofys:
Hovedspørgsmål: Øjet/synet med vægt på bygningsfejl
Bispørgsmål: Nerveledningshastighed (øvelse).

Hos Henrik Jahnsen

• Mikkel

Jeg ser en tendens :smiley:

Er der flere der har været oppe hos Claesson…

Efter forlæsningerne frygter jeg seriøst den mand…

Yep, det er mundtligt. Et par dage før er der dog også en spotprøve med 20 “stationer” ~ 40 spørgsmål (incl 6 i neurofys og 2 i biokemi). Den mundtlige del og spotten indgår i en samlet bedømmelse (siger de).
Man trækker et hovedspørgsmål og et bispørgsmål. Alle mulige hs og bs er kendt på forhånd.[/quote]

I tråden fortæller I alle om hvilke områder I kom op i… er der konkrete spørgsmål indenfor disse eller er det bare emnerne I er oplyst om?

Hov der gik lide kage i citatet… Det er den sidste linie som er mit spm.

Jeg har M. Clausson som underviser i SAU. Hehe, jeg hadde også fryktet i få han til eksamen, for en slik detaljrytter skal man lete lenge etter. :slight_smile:

Ja, det lyder sådan…

Men kunne nu godt tænke mig at høre om han virkelig er så slem, som han synes.

Hoved: 1 og 2 uge, embryologi
Bi: descenderende projektionsbaner
Hos: Kjeld Mølgaard