Kvote 2 tråd 2021 unitest

Så for søren, nu går det snart løs. Her kan skrives hvilken score vi har fået og diskutere grænsescoren

1 Synes om

Ved man hvornår man får svar på ens resultat af unitest? :slight_smile:

Burde meget vel være den 20. Juni

1 Synes om

Århh mange tak for svar! - Er virkelig spændt over det og er så bange for at det er gået dårligt :disappointed_relieved:

Så længe man føler man har gjort sit bedste, er der ikke noget at være ked af, hvis resultatet ikke blev det som man forventede. Der er ekstremt få ting som vi rent faktisk selv har kontrol over (hvis overhovedet nogle?). Der er rigtig mange faktorer som afgør hvordan man klarer sig til en eksamen/prøve :slight_smile:

2 Synes om

Hey fik at vide til unitesten, at det først var sidst i juni at man får resultater at vide, hvorfra har du fået datoen d. 20. juni?
:slight_smile:

Det har du fuldstændig ret i! - håber at det er gået godt for os alle sammen! :slight_smile:

1 Synes om

Jeg kontaktede SDU i går, og de sagde at der ikke er et specifikt dato på det… Dog har jeg lagt mærke til at sidste år, har man fået resultatet at vide d. 20 juni 2020… Så satser også på at det er i år :slight_smile:

1 Synes om

Okay på den måde. Jeg krydser fingre:)

SAME!!! - men er der nogen der ved, om vi får grænsescoret at vide med det samme? - synes virkelig også at det er ærgerligt, at man ikke ved noget om, hvor mange som har gennemførst unitesten.

Har I fået svar? -for jeg har ikke endnu og venter stadig :confused:

Nope har heller ikke.

1 Synes om

Både i 2020 og 2019 fik man svar den 20. Juni mon ikke det kommer i løbet af dagen. Jeg er ihverfald spændt på hvordan det gik, siden jeg fik 37 point i KU kvote 2 prøve hvor jeg skulle have haft 40 -_-

Årh nej… det er jeg ked af at høre, men man skal ikke miste håbet. Har mistet mit snit med en historie eksamen og derfor satser jeg på denne her unitest. Men altså har du også taget en test på sdu? eller har du kun taget en på ku?

Jeg har taget begge! Dog synes jeg SDU var noget nemmere end KU. Ked af at høre hvordan en historie eksamen som ikke har noget at gøre med medicin skal afgøre om man kommer ind

Får man en mail når der kommer svar? Det er fra SDU?

2 Synes om

Jah- det er enormt ærgerligt og nederen… håber virkelig den fra SDU kan give mig håb… dog er alle fagspecifikke test aflyst, så ved heller ikke hvad jeg skal forholde mig til, hvis min grænsescore går godt. skal jeg grine eller græde hehe? :confused:

2 Synes om

ved det virkelig ikke… er ligeså blank som du er… fik bare at vide, at man skal kigge engang imellem i systemet, for at se om der er kommet noget ud

2 Synes om

Hvis du får en score over 65 vil jeg være rimelig sikker på at komme ind

århh omg… det er godt nok høj…- men mange tak :slight_smile: - min kusine har søgt ind på jura… hvad skal hun score for at hun kan være rimelig sikker på at hun kommer ind?.

2 Synes om